Psykoosilääkeinjektio
Mitä teen? Mulle alotettiin lääke nimeltä Abilify Maintena
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Taas? Koeta nyt hoitaa itsesi kuntoon.
Miten niin taas?
Vierailija kirjoitti:
Sinne Kuopion päihdelääkärille vaan! Mars!
Päihdelääkärille???
Vatvot tätä samaa vähän väliä täällä. Ota lääkkeet, kuuntele lääkäriä. Täällä ei ole lääkäreitä.
Vierailija kirjoitti:
Vatvot tätä samaa vähän väliä täällä. Ota lääkkeet, kuuntele lääkäriä. Täällä ei ole lääkäreitä.
Mitä hourit? En ole laittanut palstalle aikasemmin viestiä
Etkö tiedä että joku sun osapersoonista kyselee jatkuvaan Abilify-injektiosta tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Etkö tiedä että joku sun osapersoonista kyselee jatkuvaan Abilify-injektiosta tällä palstalla.
En?
Vierailija kirjoitti:
Vatvot tätä samaa vähän väliä täällä. Ota lääkkeet, kuuntele lääkäriä. Täällä ei ole lääkäreitä.
Onhan täällä se tk-lääkäri jolta voi kysyä. Ei ole ilmeisesti juuri nyt paikalla, koska ei ole vastannut. Ilmeisesti työvuorossa tai vastaavaa
Eipä niitä yleensä turhaan määrätä. Kyllä ne lääkkeet kannattaa kiltisti ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä niitä yleensä turhaan määrätä. Kyllä ne lääkkeet kannattaa kiltisti ottaa.
Ok
Onko oikeasti vaihtoehtoja? Joko ottaa sen piikin vapaaehtoisesti tai sitten valkotakkiset ottavat pakko-otteeseen ja antavat sen väkisin. Niin se menee sairaalassa.
Miksi?