En osaa jutella miehille
Jään ilman miestä, kun en osaa jutella kiinnostaville. Menen ihan hämilleni ja tuppisuuksi ja katselen muualle, kun tulee ihana mies vastaan. Olen joitain kertoja pötkinyt melkeinpä pakoon, kun joku on yrittänyt tehdä tuttavuutta. Alkaa ujostuttaa niin kovasti. Harmittaa, kun haluaisin kuitenkin perheen ja lapsia. Töissäkään ei miehiä oikein ole, kun olen naisvaltaisella alalla, joten ei tule luontevasti tutustuttua muissa merkeissä.
Kommentit (8)
Osaatko imeä kullia ja maata haarat levällään? Se riittää.
Voisinpa esitellä sinut omalle pojalleni, jolla on juuri vastaavat vaikeudet naisten kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen iän myötä oppii.
Itselläni on mennyt vain pahemmaksi.
Eilen eräs PT moikkasi salilla, punastuin. Ja siinä soutulaitteessa soutaessa näin kuinka myös reiteni punastuivat.
Nuorempana osasi ottaa asiat kevyesti.
Sama ongelma miehenä juoksut useita kertoja pakoon kun nainen tullut kyselemään olenko vapaa tai tanssimaan yms.
Silmässä muunlaisia ongelmia ei ole jutella. Mut se puskista tullu lähentely yhtäkkiä saa aikaiseksi paniikki reaktion. Täytyy varmaan saada päivä siinä välissä aikaa, kertoisi ensin että olen söpö jä poistuu. Voisin vastata seuraavana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa esitellä sinut omalle pojalleni, jolla on juuri vastaavat vaikeudet naisten kanssa...
Eli sit kaks tuppisuuta katselis pitkin seiniä ja lopulta juoksevat toisiaan pakoon? :)
Mä voisin kyllä tulla panemaan sua.
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on mennyt vain pahemmaksi.
Eilen eräs PT moikkasi salilla, punastuin. Ja siinä soutulaitteessa soutaessa näin kuinka myös reiteni punastuivat.
Nuorempana osasi ottaa asiat kevyesti.
Miksi lakukissalle olisi tämä ongelma.
Toisessa topicissa kerroit, että sinulla on mies.
Joten koitappa pysyä lestissäsi, vai oletko niitä vapaan suhteen naisia, jotka katselevat koko ajan miesseuraa?