Oletko kuullut huonoista perhepäivähoitajista? Millaisia juttuja?
Kommentit (6)
suuttuu niille, jos itkevät " Älä siinä ala temppuilemaan minulle" , haukkui lapset äideilleen, suosi vain tyttöjä " Pojat ovat niiin vaikeita ja ongelmallisia hoidettavia" , ei antanut kävelylenkillä lasten tervehtiä entistä hoitolastaan vaan repi kädestä lapset pois...
:-(
Pienet ovat aivan näiden kiukkumammojen armoilla kaiket päivät.
menin hakemaan lastani. Lapsi katsoi makuuhuoneessa videoita ja hoitotäti oli NUKKUMASSA???????
Selitteli, että oli kipeän oloinen ja päätti torkahtaa 5min lapsen katsoessa filmiä....
Perheemme kokemuksemme pääsasiassa hyviä.
Eräs hoitaja ei aamulla avannutkaan ovea= ei ollut kotona. Oli jäänyt arki-iltana putki päälle ja reissu hieman venähtänyt. Luottamuspula oli tietenkin sen jälkeen niin suuri, että vaadimme lapsillemme uuden hoitajan ja kyseinen hoitsu jäi pitkälle sairaslomalle. Mutta tämä tapaus tuli suurena yllätyksenä ja huoli siitä, mitä kaikkea hoitopäivien aikana oli saattanut tapahtua oli suuri.
Tuula niminen, lähemmäs kuusikymppinen jo tätä nykyä.
Meillä oli lapsi siellä ja hoitosuhde oli lopetettava kesken...
Tuli niin paha luottamuspula, ihan petos oli kyseessä.
6kk-6v. Hän oli ihana ja lämmin ja suloinen. Silti päällimmäinen muisto on, kun talvella olimme just tulleet ulos leikkimään ja mulle tulikin heti pissahätä. Täti veti hirveät pultit ja huusi mulle siinä pihalla, sitten lähti retuuttamaan sisään nostaen haalarista :(
en ole vienyt omiani pph:lle