Onko sun pillulle naurettu?
Jotkut naiset nauraa miesten penikselle. Ovatko miehet nauraneet sinun pillulle?
Kommentit (16)
kerran piti nauraa erään työn toosalle oli sen verran pitkät labora majorit
Vierailija kirjoitti:
kerran piti nauraa erään työn toosalle oli sen verran pitkät labora majorit
Labia major, eli ulommat häpyhuulet.
Niiden pituus on huvittavaa; miten?
M48, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä
Exäni mielestä 40 vuotiaan naisen pillu olis pitäny näyttää teinitytön pimpalta. Kolme lasta synnyttäneenä ne häpyhuulet vaan venyy! Kyllä, se naureskeli mun pillulle. Se on ex ja nykyinen rakastaa mun pillua.
Vain kahdelle näyttänyt, terveydenhoitoväki poissulkien. Vaikea kuvitella, että kumpikaan olisi ekaksi ajatellut ilkkumista, kyllä siinä on muut asiat ekaksi olleet mielessä.
Oma mies haluaa useinkin katsella, ja kehuu ja tykkää. Ihan illalla antoi kielihoitoa, nam. Oltu yhdessä jo jotain 83 asti, ja 2 lastakin tehty. Hän aina kehuu, ja minäkin hänen kaluaan. WIN WIN. Ah mun rakas.
Ei mulle tulis mieleenkään nauraa kenenkään sukupuolielimille, ei pimpeille eikä kikkeleille. Tai ylipäätään ulkonäölle, ei sille ihminen mitään voi.
Onko oikeasti olemassa niin keskenkasvuisia ihmisiä, että nauraa toisen elimelle😳
Pari erikoisen näköistä on sattunut kohdalle. Kyllä ne ovat jääneet positiivisella tavalla mieleen. Keskivertopillujen yksityiskohtia ei edes muista. Että en missään nimessä olis nauranut. Pikemmin että wau, tämmöisiäkin on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Pari erikoisen näköistä on sattunut kohdalle. Kyllä ne ovat jääneet positiivisella tavalla mieleen. Keskivertopillujen yksityiskohtia ei edes muista. Että en missään nimessä olis nauranut. Pikemmin että wau, tämmöisiäkin on olemassa.
Millä tavoin erikoisen näköisiä?
En siis kiistä lainkaan, vulvan ulkonäkö vaihtelee valtavasti tehden niistä jokaisesta yksilöllisen ”kukkasen”
M48
Mun pillulle ei naureta, sille lauetaan.
Outoa, kun vastasin että ei , vaan kuolattu, se sai alapeukkua. Ilmeisesti huono juttu kun ei ole naurettu...tän palstan ihmisten logiikka on joskus todellakin outo.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin erikoisen näköisiä?
En siis kiistä lainkaan, vulvan ulkonäkö vaihtelee valtavasti tehden niistä jokaisesta yksilöllisen ”kukkasen”M48
Yhdellä oli sisemmät huulet jotenkin tanakampaa tavaraa ja silti sellaisella suloisella, tasaisella rypyllä.
Toisella paksut, turpeat sisemmät. Klitoriksen huppu todella pitkälle alas.
Kolmannella hyvin ohuet sisemmät, useamman sentin levitettynä. Olivat sen verran ohkaiset että piti varoa ettei lähde menemään sisälle. Hän ohjasi kyllä siinä vaiheessa.
Sitten pari kunnon cameltoeta. <3
No ei, lähinnä kuolanneet vain.