MiIlainen on streotyyppinen insinööriluonne naisella?
Kommentit (17)
Olen naispuolinen it-insinööri. Kyllähän me naisetkin ollaan pääosin introverttia ja nörttimäistä porukkaa, ja omalla tavallaan aika tosikoita mutta yhdiststettynä omituiseen nörtthuumorintajuun. Se ero on miehiin että siinä missä miesinsinööreissä on aika paljon sekä poliittisesti että elämäntavoiltaan hyvin konservatiivisia, eli halutaan se rivari Espoosta, autot, pari lasta, koira, sairaanhoitaja- tai opettajavaimo, niin meissä naisissa on aika paljon omien latujemme kulkijoita. Myös meitä jotka ei haluta vakiparisuhteita ollenkaan, ja sitten niitä jotka ottaa miehen vaikka taidealalta tai kokin tms, veloja...
Eroaa. Tunnen yhden jonka rinnalla Elina Lepomäki on kuin Maija Poppanen. Kovia, häijyjä miesmäisiä naisia joilla on kaikkein roiseimmat jutut ja kovaääninen nauru ja loputon halu nolata ja pilkata toisia, eritisesti miehiä jotka eivät ole DI. Uskomaton se jatkuvan haastamisen, alentuvaisuuden ja itseriittoisuuden yhdistelmä! En tykkää näistä yhtään
Vierailija kirjoitti:
Eroaa. Tunnen yhden jonka rinnalla Elina Lepomäki on kuin Maija Poppanen. Kovia, häijyjä miesmäisiä naisia joilla on kaikkein roiseimmat jutut ja kovaääninen nauru ja loputon halu nolata ja pilkata toisia, eritisesti miehiä jotka eivät ole DI. Uskomaton se jatkuvan haastamisen, alentuvaisuuden ja itseriittoisuuden yhdistelmä! En tykkää näistä yhtään
Lepomäkihän on DI?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lepomäkihän on DI?
Joo on DI mutta naisellinen pehmotyyppi
Kiitos. Tarkoitin kylläkin aloituksella enemmänkin insinööriluonteisia naisia, en niinkään varsinaisia insinöörinaisia.
Vierailija kirjoitti:
Pelottaako koulutetut naiset? Siltä vaikuttaa.