Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näen unia väärästä miehestä

Vierailija
12.01.2021 |

Oon naimiisissa ja lapsikin tässä liitossa. Olisi ihana nähdä unia omasta kullasta, sen sijaan näen usein unta miehestä joka on särkenyt sydämeni nuorempana. Unissa aina toistuu kaava, että nolaan itseni hänen edessä tai on jotain orastavaa suhdetta. Valve-elämässä en voisi kuvitella juttua enää hänen kanssaan, koska jäi kiinni mulle muutama vuosi sitten suhteesta serkkuunsa, mikä on minulle moraalisesti oksettava asia. Ei muuten mitään, rakastan syvästi nykyistä miestäni, niin nämä toistuvat unet menneisyydestä alkaa ärsyttää kun ei näy loppua. Luulin käsitelleeni asian riittävän hyvin, mutta en ilmeisesti?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän uniaan noin voi kontrolloida, että näkisi unta vain omasta kullasta, eikä niistä muunlaisista unista tarvi välittää yhtään mitään. Ne on vain unia, ne ei kerro mistään sen ihmeemmästä. Itse vehtailen unissani vähän kaikkien kanssa, pahimpana oma isä ja veli kolmen kimppana, mutta aamulla vaan huvittaa mun likainen unenaikainen mielikuvitus. 

Vierailija
2/3 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu, kyllä ei voikaan kontrolloida unia ja on sitä muitakin erikoisia unia itselläkin ollut, mutta ei toistu niin usein ja on kertaluontoisia. Tää on semmonen toistuva kaavamainen uni ja tuntuu ettei pääse eroon siitä kaverista :D

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen joskus unia, joissa minulla on penis ja harrastan näissä unissa seksiä välillä mieheni kanssa, välillä eksieni kanssa. :D Unet on unia. Ymmärrän, että tuo on ärsyttävää, mutta eiköhän se mene ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi