Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hitaasti etenemisen taustalla miehillä aina se, etteivät ole tarpeeksi kiinnostuneita?

Vierailija
12.01.2021 |

Tarkoittaa sitä, että tapailua on harvakseltaan, noin kerran viikossa, ei vielä mitään fyysistä. Viestittelyä ei pidetä yllä muuten kuin tapaamisten sopiimiseen.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on muutakin elämää kuin parisuhdesaippuaooppera

Vierailija
22/39 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teidän pitää aina ajatella niin negatiivisesti ihmisistä? Kaksi aikuista ihmistä tutustuvat, kerta viikkoon on ihan ok.

Tavallisesti aikuiset ihmiset ovat töissä/opiskelevat ja harrastavat, ovat niin monessa mukana, on työmatkoja, on lapsia ja näillä on menoja, aikuisilla voi olla keskinäistä välimatkaa, keski-ikäisillä lasten lisäksi jo omat vanhemmat vastivat ajankäyttöä, voivat olla avun tarpeessa jne.

Itse en ehdi tavata rakasta monivuotista miesystävääni läheskään joka viikko meidän molempien täyden elämän vuoksi - en ehdi tavata ystäviänikään enkä harrastaa - eikä se tarkoita yhtään mitään muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tai ainakaan ei ole ihastunut kovin vahvasti. Voi silti haluta parisuhdetta, mutta olet ns. järkivalinta.

Vierailija
24/39 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 jatkaa... Lika barn leka bäst. Jos sinulla ei ole muuta kuin aikaa ja haluat ihmissuhteen elämäsi varsinaiseksi sisällöksi yhtrisasumisineen, sinun täytyy etsiä itseäsi ja elämäntyyliäsi vastaava ihminen.

Itse kiireisenä keski-ikäisenä naisena en kykenisi siihen, että joku mies vaan olisi olemassa jossain eikä kontribuoisi mitään yhteiskunnalle ja sen lisäksi ruikuttaisi koko ajan milloin ehdin tavata.

(Ja nyt olen kuumeessa joten päivän kotona, ennen kuin joku noheva keksii kysyä miten olen täällä.)

Vierailija
25/39 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teidän pitää aina ajatella niin negatiivisesti ihmisistä? Kaksi aikuista ihmistä tutustuvat, kerta viikkoon on ihan ok.

Tavallisesti aikuiset ihmiset ovat töissä/opiskelevat ja harrastavat, ovat niin monessa mukana, on työmatkoja, on lapsia ja näillä on menoja, aikuisilla voi olla keskinäistä välimatkaa, keski-ikäisillä lasten lisäksi jo omat vanhemmat vastivat ajankäyttöä, voivat olla avun tarpeessa jne.

Itse en ehdi tavata rakasta monivuotista miesystävääni läheskään joka viikko meidän molempien täyden elämän vuoksi - en ehdi tavata ystäviänikään enkä harrastaa - eikä se tarkoita yhtään mitään muuta.

En minäkään tapaa. Ap kuitenkin kertoi ettei muutakaan kommunikaatiota tällöin ole. Viestittelen tai soittelen rakkaani kanssa päivittäin, ja niin kiinnostuneet ihmiset yleensä tekevät.

Vierailija
26/39 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikon perusteella olisin vastannut ei, mutta kun kuvailet tarkemmin mitä tarkoitat hitaasti etenemisellä, niin se muuttaa asian. Joo, tuollaisessa on aina taustalla etteivät ole tarpeeksi kiinnostuneita.

Miksi haluavat kuitenkin tavata naista? Kuluttaa häneen aikaa?

Siihen voi olla monia syitä. Veikkaan, että yksi yleisimmistä sekä miehillä että naisilla on se, ettei oikein ymmärretä mitä rakastuminen ja toimiva, hyvä parisuhde vaatisi, ja ollaan siellä tinderissä lähinnä haaveilemassa että jonkun yhden oikean ihmisen kanssa kaikki toimisikin vaan jotenkin itsestään.

Eikös se vaatisi sen, että on oikeanlainen tyyppi, jonka kanssa natsaa? Kaverillinen viestittely- ja hengailusuhde ilman kiinnostusta mihinkään romantiikkaan tai seksiin ei ihan kuulosta hyvältä alustalta rakastumiselle. Tai ei ainakaan minulla rakastuminen synny vaan siten, että totun toisen naamaan, eli paljo hengailu yhdessä ei saa minua rakastumaan, jos sitä vetovoimaa vaan ei ole.

Vaatiihan se sopivan kohteenkin, mutta ei tämä tarkoita sitä että jos ei oikeasti ole valmis vaikkapa riittävään läheisyyteen ja uhrauksiin, onnistuminen olisi kenenkään kanssa mahdollista. Valtaosa nykyisistä nuorehkoista aikuisista joko on parisuhteessa, tai oma asenne parisuhdetta kohtaan on ristiriitainen. Halutaan jotakin kuvitteellista ja mahdotonta, ja omilla teoilla ja valinnoilla estetään mitään todellista syntymästä, ymmärtämättä asiaa itse.

Vierailija
27/39 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikon perusteella olisin vastannut ei, mutta kun kuvailet tarkemmin mitä tarkoitat hitaasti etenemisellä, niin se muuttaa asian. Joo, tuollaisessa on aina taustalla etteivät ole tarpeeksi kiinnostuneita.

Miksi haluavat kuitenkin tavata naista? Kuluttaa häneen aikaa?

Siihen voi olla monia syitä. Veikkaan, että yksi yleisimmistä sekä miehillä että naisilla on se, ettei oikein ymmärretä mitä rakastuminen ja toimiva, hyvä parisuhde vaatisi, ja ollaan siellä tinderissä lähinnä haaveilemassa että jonkun yhden oikean ihmisen kanssa kaikki toimisikin vaan jotenkin itsestään.

Eikös se vaatisi sen, että on oikeanlainen tyyppi, jonka kanssa natsaa? Kaverillinen viestittely- ja hengailusuhde ilman kiinnostusta mihinkään romantiikkaan tai seksiin ei ihan kuulosta hyvältä alustalta rakastumiselle. Tai ei ainakaan minulla rakastuminen synny vaan siten, että totun toisen naamaan, eli paljo hengailu yhdessä ei saa minua rakastumaan, jos sitä vetovoimaa vaan ei ole.

Vaatiihan se sopivan kohteenkin, mutta ei tämä tarkoita sitä että jos ei oikeasti ole valmis vaikkapa riittävään läheisyyteen ja uhrauksiin, onnistuminen olisi kenenkään kanssa mahdollista. Valtaosa nykyisistä nuorehkoista aikuisista joko on parisuhteessa, tai oma asenne parisuhdetta kohtaan on ristiriitainen. Halutaan jotakin kuvitteellista ja mahdotonta, ja omilla teoilla ja valinnoilla estetään mitään todellista syntymästä, ymmärtämättä asiaa itse.

Monet miehet haluaa parisuhteeseen vain vakituisen seksin takia.

Vierailija
28/39 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana se kertoo järkevästä ja harkitsevasta luonteesta. Ei ole valmis syöksymään päätä pahkaa mihinkään mistä ei ole ihan varma. Näitä on miehissäkin, ylläri pylläri.

Uuteen ihmiseen tututustuminen vie oman aikansa, eikä kaikki ole sellaisia heti treffeille, sänkyyn ja avoliittoon ja lapsi saman tien -tyyppejä. Yleensä harkitsevammat ja hitaammat ihmiset ovat liikkeellä tositarkoituksella ja haluavat varmistua, että toinen tosiaan on ihminen, jonka haluaa pitää elämässään pitkään.

Ne, jotka eivät ole kiinnostuneita ollenkaan, putoavat pelistä pois aika nopeasti muutenkin.

Vierailija
29/39 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikana se kertoo järkevästä ja harkitsevasta luonteesta. Ei ole valmis syöksymään päätä pahkaa mihinkään mistä ei ole ihan varma. Näitä on miehissäkin, ylläri pylläri.

Uuteen ihmiseen tututustuminen vie oman aikansa, eikä kaikki ole sellaisia heti treffeille, sänkyyn ja avoliittoon ja lapsi saman tien -tyyppejä. Yleensä harkitsevammat ja hitaammat ihmiset ovat liikkeellä tositarkoituksella ja haluavat varmistua, että toinen tosiaan on ihminen, jonka haluaa pitää elämässään pitkään.

Ne, jotka eivät ole kiinnostuneita ollenkaan, putoavat pelistä pois aika nopeasti muutenkin.

Ja tämä kaikki estää toisen huomioimisen viestein?

Vierailija
30/39 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas pelkään että oon liian aktiivinen ja innokas...että miehellä menee mielenkiinto... :(

Vierailija
31/39 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä tarkoita. 

Kertomasi saattaa heijastella myös esimerkiksi kiintymyssuhdedynamiikkaa, suomalaisessa populaatiossa suurin osa miehistä on nk. välttelevästi kiintyneitä. 

Vierailija
32/39 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä kaikki estää toisen huomioimisen viestein?

Mitä tarkoitat? Kuinka usein pitäisi huomioida?

Vierailija
33/39 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vmp.

Vierailija
34/39 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä tarkoita. 

Kertomasi saattaa heijastella myös esimerkiksi kiintymyssuhdedynamiikkaa, suomalaisessa populaatiossa suurin osa miehistä on nk. välttelevästi kiintyneitä. 

Onko näille miehille mitään tehtävissä?

Vierailija
35/39 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vmp.

Mitä tuo lyhenne meinaa

Vierailija
36/39 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on ap. juuri  kiinnostuksen puute.

Ja miten nopeasti ja mihin sitä pitäisi oikein edetä? 

Jos ei kiinnosta tarpeeksi, niin ei miehellä mitään kiirettä ole.

Siinä sivussa tapailee myös muita naisia.

Yleinen ohjekin on sellainen, että pitää monia mahdollisuuksia auki koko ajan.

Nehän voi lukea kaikista deittauluohjeista.

Vierailija
37/39 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vmp.

Mitä tuo lyhenne meinaa

Viisaat muistaa pidätellä.

Vierailija
38/39 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on tosissaan kiinnostunut, niin viestittelyä on kyllä päivittäin ja haluaa toisen seuraan aina kun mahdollista.

Voi se tuosta teidän viestittelystä muuttua intensiivisemmäksikin jos mies on luonteeltaan varovainen ja joutunut pettymään aiemmin ja saa luottamusta siihen, että sinä olet tosissasi liikkeellä.

Naisena olen eri mieltä. Mikäli hukun viestitulvaan niin se on ehdottomasti kiinnostuksen tappaja. On työt ja lapset hoidettavana, siinä ei ennätä olemaan luuri kädessä kaiken aikaa.

Vierailija
39/39 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on muutakin elämää mikä pitää hoitaa.

Ainakin mun unelmamies käy töissä ja toivottavasti myös harrastaa jotakin ja sillä on myös omia kavereita ja hyvät välit omaan perheeseensä.  En halua miestä, jonka ainoa aktiviteetti ja keskustelukumppani olen vain minä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä