Tinderin miehet:
Olen nyt ollut tinderissä yli vuoden ja vakuuttunut siitä, että tinderin miehet ovat kaikki surkeita tapauksia. Alku on monen kanssa vaikuttanut hyvältä, mutta pikku hiljaa on ilmennyt asioita, joita ei voi hyväksyä.
Olem itse 35-vuotias nainen, jolle kelpaisi hyvin myös mies, jolla on lapsia. Vaikka olenkin akateemisesti koulutettu, en odota sitä ominaisuutta mieheltä. Toivon luotettavuutta, jonkinlaista kykyä elämänhallintaan ja tunteiden käsittelyyn sekä huumorintajua. Ei vaan löydy, ei.
Ulkonäöllisesti olen ilmeisesti ihan kiinnostava, koska treffiseuraa löytyy helposti. Valitettavasti kenenkään kanssa ei voi jatkaa pidemmälle.
Kommentit (35)
Tossa iässä hyvät miehet on valitettavasti viety ja niistä pidetään kiinni kynsin ja hampain. Jos joku sattuukin vapautumaan, niin ei ole markkinoilla kauaa.
Eikö ole aika turhaa olla itse Tinderissä, jos kaikki miehet ovat surkeita tapauksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämänhallinta, tunteiden käsittely ja huumori on oikeastaan todella kova vaatimus. Ymmärrän hyvin, koska itselläni samat kriteerit ja sopivaa pakettia oli erittäin vaikea löytää. Olen nykyisestä miehestäni erittäin kiitollinen. Melkein kaksikymmentä vuotta tuli pelkkiä huteja ja yksi tai useampi noista kriteereistä ei täyttynyt. Yleensä tunteiden käsittelyssä oli eniten ongelmia.
Jep. Jos vielä lisää kommunikointikyvykkyyden ja -halukkuuden, niin sitten voikin jo heittää toivon.
Aivan! Ap:lla oli siis rutkasti realismia, kun ei näitäkin vielä listannut. :D Omassa paketissa noi kaksi lisäkriteeriä vielä täyttyi. Pitääkin pitää kynsin ja hampain kiinni tosta ukosta. Tässä iässä ymmärrän vasta miten harvinaista on löytää yhteensopiva kumppani. t: tuo kenelle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä muutaman päivän pitänyt profiilia ja 0 matchia, vaikka olen swaipannut kaikki eteen tulleet oikealle. Taitaa nyt vain olla niin, että sinä metsästät sitä samaa 1% jota muutkin naiset.
Tinder rankaisee kaikkien oikealle swaippaamisesta. Päättelee, ettet ole tosissasi, niinkuin et olekaan. Profiiliasi ei näytetä ehkä kellekään.
Onko se kiellettyä swaipata kaikki oikealle?
Vierailija kirjoitti:
Elämänhallinta, tunteiden käsittely ja huumori on oikeastaan todella kova vaatimus. Ymmärrän hyvin, koska itselläni samat kriteerit ja sopivaa pakettia oli erittäin vaikea löytää. Olen nykyisestä miehestäni erittäin kiitollinen. Melkein kaksikymmentä vuotta tuli pelkkiä huteja ja yksi tai useampi noista kriteereistä ei täyttynyt. Yleensä tunteiden käsittelyssä oli eniten ongelmia.
Huumori on yleensä sortavaa kielenkäyttöä. Setämiehille tyypillistä.
Olen 35-v mies. Hyvin tienaava, komea ja kaikkee sitä muutakin. Tietäisitpä vaan millaisia parikymppisiä kaunottaria mulle tulee kun vähän swaippaan ulkomailla.
En katsoisi päinkään mitää 35v akateemista kurppaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä muutaman päivän pitänyt profiilia ja 0 matchia, vaikka olen swaipannut kaikki eteen tulleet oikealle. Taitaa nyt vain olla niin, että sinä metsästät sitä samaa 1% jota muutkin naiset.
Tinder rankaisee kaikkien oikealle swaippaamisesta. Päättelee, ettet ole tosissasi, niinkuin et olekaan. Profiiliasi ei näytetä ehkä kellekään.
Ei ole kiellettyä, sehän olisi silloin vain estetty. Mutta tinder aivan oikein olettaa, että jos niin tekee, ei ole tosissaan oleva ihminen vaan botti tai tekee siellä jotain muuta kuin mitä tinder käyttäjiltään toivoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kiellettyä, sehän olisi silloin vain estetty. Mutta tinder aivan oikein olettaa, että jos niin tekee, ei ole tosissaan oleva ihminen vaan botti tai tekee siellä jotain muuta kuin mitä tinder käyttäjiltään toivoo.
Enhän mä voi tietää kuvan perusteella vielä mitään siitä henkilöstä. Matchin jälkeen voi keskustella ja miettiä kannattaako edetä enempää.
Vierailija kirjoitti:
Olen 35-v mies. Hyvin tienaava, komea ja kaikkee sitä muutakin. Tietäisitpä vaan millaisia parikymppisiä kaunottaria mulle tulee kun vähän swaippaan ulkomailla.
Kai ymmärrät, että ap etsi tunnetasoltaan aikuista miestä? Hyvin tienaava ja komea ja kaikkee tahi ei, olet juuri niitä, joita tinder on pullollaan ja ei sitä, mitä haettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enhän mä voi tietää kuvan perusteella vielä mitään siitä henkilöstä. Matchin jälkeen voi keskustella ja miettiä kannattaako edetä enempää.
Jos olet swaipannut vaikka 4-5 tyyppiä, niin tuo menee vielä ehkä läpi. Jos sulle on tullut niin vähän väkeä tähän mennessä vastaan, niin sitten olet niin pienellä paikkakunnalla että suakaan ei ole vielä siitä samasta syystä nähty. Mutta jos yhtään isommassa poolissa olet useamman päivän pyyhkinyt vaan oikealle, niin sitten tuo ei vaan päde. Sun pitäisi vaan koittaa asennoitua uudelleen sen verran että olet itsellesi rehellinen, kyllä sitä kiinnostavuutta nyt vaan voi ihan hyvin ennustaa ja arvioida pelkän tinder-profiilinkin perusteella jonkun verran. Se esimerkiksi on erittäin hyvä peruste swaipata vasemmalle, jos on pelkät kuvat eikä kerrota itsestä yhtään mitään. Elämässä ei voi aina vaan haalia mahdollisuuksia, vaan mahdollisuuksiin tarttuminen tarkoittaa aina sitä, että annat samalla toisten mahdollisuuksien sulkeutua pois. Tämä pitää tinderissä vaan ymmärtää. Kun ei sulla ole aikaa ottaa niistä kaikista naisista kuitenkaan selvää, niin keskity ottamaan muutamasta lupaavan oloisesta.
Joo, ja mun mielestä Tinderin naiset ovat ikäviä, itsekkäitä harppuja. Mitäs sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet swaipannut vaikka 4-5 tyyppiä, niin tuo menee vielä ehkä läpi. Jos sulle on tullut niin vähän väkeä tähän mennessä vastaan, niin sitten olet niin pienellä paikkakunnalla että suakaan ei ole vielä siitä samasta syystä nähty. Mutta jos yhtään isommassa poolissa olet useamman päivän pyyhkinyt vaan oikealle, niin sitten tuo ei vaan päde. Sun pitäisi vaan koittaa asennoitua uudelleen sen verran että olet itsellesi rehellinen, kyllä sitä kiinnostavuutta nyt vaan voi ihan hyvin ennustaa ja arvioida pelkän tinder-profiilinkin perusteella jonkun verran. Se esimerkiksi on erittäin hyvä peruste swaipata vasemmalle, jos on pelkät kuvat eikä kerrota itsestä yhtään mitään. Elämässä ei voi aina vaan haalia mahdollisuuksia, vaan mahdollisuuksiin tarttuminen tarkoittaa aina sitä, että annat samalla toisten mahdollisuuksien sulkeutua pois. Tämä pitää tinderissä vaan ymmärtää. Kun ei sulla ole aikaa ottaa niistä kaikista naisista kuitenkaan selvää, niin keskity ottamaan muutamasta lupaavan oloisesta.
Asun Helsingissä. Tosissani olen, mutta ymmärrän Tinderin olevan turha tosissaan parisuhdetta etsivälle. Se on juuri tuollainen Instagramin kylkeen rakennettu paritussovellus.
Vierailija kirjoitti:
Jos puhut ap:sta niin ei hän sinunlaistasi etsinytkään. No mies olet (tavallaan) mutta muuten et kelpaa.
No minkäslaisia tinderi "miehiä" olet löytänyt, veikkaan että yhdistävänä asianhaarana on ollut kilttiys.
Apn kuvaus vastaa rakastani, jonka löysin -yllätys- tinderistä. On toki myös komea. Kesti kuukauden selata peli läpi mutta onneksi kannatti.
Ei niitä lottovoittojakaan kaikille jaeta, se on onnenkantamoinen yksillä ja tyhjä arpa toisilla. Mutta helmiäkin joukossa on.