Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

WHO: KORONA EI LOPU KOSKAAN, koska immuniteettia ei saavuteta.. :( Miltä tuntuu ajatus, että menneeseen ei ole paluuta?

Ikuinen poikkeusolo
12.01.2021 |

Koronaa ei enää saada pois maailmasta. Se jää tänne ikuiseksi epidemiaksi.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007734046.html

Mitäs nyt sitten tehdään?

Kommentit (135)

Vierailija
1/135 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaa elämää kuten aina. Nää koronarajoitukset on täysin ylimitoitettuja ja tarpeettomia.

Vierailija
2/135 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/135 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä ole koko ajan ollut täysin selvää?

Kuka tyhmä on uskonut jotain muuta?

Vierailija
4/135 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on sopeutuvainen. Aika lailla monet asiat on kuitenkin niinkuin ennen, ja paljon tullut lisää hyvää, esim. opin kävelemään metsissä lock-downin aikaan, ja jatkan sitä yhä <3

Vierailija
5/135 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oliko tämä AP sinulle joku uutinen?

Samalla tavalla jää kiertämään kuin muutkin koronavirukset.

Vierailija
6/135 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, sitten sopeudutaan ja elämä jatkuu normaalina. Aivan kuin muidenkin flunssien/influenssojen kanssa. 

Vierailija
7/135 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on vain elettävä tämän asian kanssa, kun muuta ei voi. Introverttinä olen ihan tyytyväinen eristyksissä oloon. Voin tehdä kaikkea mitä haluan 😊.

Vierailija
8/135 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on vain elettävä tämän asian kanssa, kun muuta ei voi. Introverttinä olen ihan tyytyväinen eristyksissä oloon. Voin tehdä kaikkea mitä haluan 😊.

Olen itsekin introvertti mutta ymmärän ettei maailma voi loputtomiin olla eristyksissä jonkun pysyvän pöpön takia. 

Vierailija
9/135 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän oli jo tiedossa. Miten sen nyt kokonaan hävittäisi? Vuosittain tarvitaan rokotukset. Muutoin elämä jatkuu muodossa tai toisessa. Nytkin on jo kehittynyt uusi mutantti Afrikassa, johon tämä rokote ei päde. Kyllä se sieltä joskus leviää muuallekin. Eikä se ole viimeinen, vaan koko ajan tulee uusia. Se tulee olemaan kilpajuoksua lääketieteen kanssa. Toivottavasti uusi rokote mutanttia kohtaan on jo kehitteillä.

Vierailija
10/135 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin introvertti mutta ymmärän ettei maailma voi loputtomiin olla eristyksissä jonkun pysyvän pöpön takia. 

Maailma vaan muuttuu toisenlaiseksi ja asioita joudutaan tekemään eri tavalla kuin tähän asti. Kyllä keinot löytyy.

Vierailija
11/135 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukutaito!

Vierailija
12/135 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sulla on kyllä luukkuu ruostunu lopullisesti umpeen.

Miettikää, että ap:n kaltaiset saa äänestää ja sitten kaikki kärsii.

Vierailija
13/135 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sanottiin, emme saavuta laumasuojaa eli väestötason immuniteettia koko maailmassa vuonna 2021. 

Rokotteiden nykyinen tuotantovauhti ei riitä tukahduttamaan uuden koronaviruksen aiheuttamaa tautia.  Itse meinaan rokotuttaa jossain vaiheessa. Ilmeisesti tulee samanlainen kun influenssastakin. 

Vierailija
14/135 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajat pysyvät kiinni ja se on upeaa.

Vierailija
15/135 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät eivät enää pääse lentelemään ympäri maailmaa ja saastuttamaan ilmastoa.😁

Vierailija
16/135 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on sopeutuvainen. Aika lailla monet asiat on kuitenkin niinkuin ennen, ja paljon tullut lisää hyvää, esim. opin kävelemään metsissä lock-downin aikaan, ja jatkan sitä yhä <3

ennen koronaa oon kävellyt metsissä jne. Oon matkustellut ja meinaan matkustaa myöhemminkin, tuskin tänä vuonna. 

Vierailija
17/135 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin selvää on ollut jo pitkän aikaa, että lääketiede ei välttämättä pysty ratkomaan kaikkia tulevaisuuden sairauksia ja ongelmia (esim. antibioottiresistenssi, syövän lisääntyminen). Otetaan tämä vastaan vähän kuin ilmansaasteista aiheutuvat kuolemat eli hintana, mikä pitää korkeasta elintasosta maksaa.

Vierailija
18/135 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime maaliskuussa olisin ollut järkyttynyt. Nyt en. Silloin oli muutenkin paha olla, kun kilpirauhaslääkitys ja yksi toinen veriarvo olivat sekaisin. Mutta nyt kun oma terveys on balanssissa, voin sanoa, että ei tunnu tämä uutinen missään.

Kaiken lisäksi tämän koko toipumiseni ja koronan aikana olen ilmeisesti päässyt lopulta eroon yksinäisyyden tunteestani. Päässä ei jyllää "kaikki muut ovat kavereiden kanssa Rammsteinin keikalla", kun mitääñ keikkoja ei ole, tapaamiset on aika minimissä jne. Mieli ei enää syötä sitä "kaikilla muilla on", kun tuhansia kertoja tullut päähän ihan muuta tietoa, että koronan takia ei ole entisiä asioita. Ja piste. Se on helpottanut, kun tietää, että muutkin on yksin.

Lisäksi ei ole enää valtavaa maailmantuskaa lentomatkailun ja muun tuhoamisen takia.

Korona on myös taloudellisesti ollut lottovoitto, kun heinäkuun jälkeen ansiosidonnaisten maksupäivät eivät ole vähentyneet. Ei olisi ollut voimia alkaa houtaa Kelassa mitäään. Niin paljon kaikkea hyvää, silti, vaikka koronan alku oli saatanallinen.

Tärkein kuitenkin se, että oma olo on hyvä ja olen oppinut nauttimaan hyggeilystä kotona. Maailma on muuttunut ja olen sen myötä saanut uusia ideoita työkuvioihinkin.

Vierailija
19/135 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa sivuten lentomatkat on vedetty lähelle nollaa, mutta sillä ei ole ollut suurtakaan vaikutusta maapallon kuormaan.

Miettikää sitä. Korona tuli hyvään saumaan todistamaan asiasta.

Turha siis syyttää taviksia lomalennoista, ne tudelliset saastuttajat ovat muualla.

Vierailija
20/135 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei influenssaakaan saada, se on vaan hyväksytty osaksi elämää eikä yhteiskuntia suljeta. Sama tulee tapahtumaan koronan kanssa - hössötys loppuu ja elämä palaa ennalleen. Hyväksytään että kuten influenssaan, siihenkin välillä kuolee ihmisiä, pääosin vanhoja, mutta sellaista elämä on, eikä tarvi sitä vastaan taistella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme