Tukan suoristaminen on kulttuurista omimista
Kommentit (20)
Samoin nenän kaventaminen leikkauksella.
Olen miettinyt samaa. Jos jotkut nutturat on kulttuurista omimista niin niin on suorat hiuksetkin.
ei tietenkään, mutta jos suoratukkainen tekee pään täyteen lettejä, niin.....
Niin kauan kuin mustat öyhöttävät valkoisille kulttuurin omimisesta niin aivan hyvin voisi heitä syyttää samasta ja kieltää valkoisten keksintöjen (sähkö, tietokoneet, autot, lentokoneet, puhelimet...) käytön.
Mulla on kiharat hiukset ja olen ihan valkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kiharat hiukset ja olen ihan valkoinen.
Olet ominut yhden oleellisimman osan mustien kulttuurista.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin mustat öyhöttävät valkoisille kulttuurin omimisesta niin aivan hyvin voisi heitä syyttää samasta ja kieltää valkoisten keksintöjen (sähkö, tietokoneet, autot, lentokoneet, puhelimet...) käytön.
Julkenetko vihjata ettei suurin osa maailman keksinnöistä olisikaan syntynyt Afrikassa?
Ehkä typerintä mitä olen elämäni aikana kuullut, tuo "kulttuurinen omiminen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkenetko vihjata ettei suurin osa maailman keksinnöistä olisikaan syntynyt Afrikassa?
Taitaa rajoittua Egyptin kultakausiin afrikkalaiset keksinnöt. Sen jälkeen mitä?
Ns. buttlifting ja ankanhuulet ovat myös kulttuurista omimista. Kahvin juonti ja tupakointi myös, kuten myös perunan syönti.
Mene ap töihin. Näet muita ihmisiä etkä muhi yksin kotona noine aivopieruinesi.
Vierailija kirjoitti:
Yritpäs uudestaan... paitsi että sähkö ei ole keksintö, nuo kaikki muut luettelemasi asiat eivät olisi sellaisia kuin ne tänä päivänä ovat ilman muiden kuin valkoisten osuutta niiden komponentien keksimiseen.
Jos nyt ruvetaan saivaretelemaan niin valkoiset ei sitten saisi käyttää esim veripankkia, housuja, liikennevaloja.... puhumattakaan paperista tai ilotulitteista.
Entäs ihonvaalennusvoiteet joita käytetään Somaliassakin? Itseäni alkaa jo loukkaamaan.
http://1.bp.blogspot.com/_KJadgoHzNGg/TIJHj2hRGeI/AAAAAAAAANU/HWxSvl8K5…
Pitäisi nykyään olla niin kansainvälistä, kaikki olla yhtä samaa kansaa ihonväristä ja syntyperästään piittaamatta. Silti tiukasti lokeroidaan kukin omiin ryhmiinsä kulttuureiltaan ja syynätään kuka omii mitäkin, mieltä pahoittaen. Ei kuulosta loogiselta.
Niin meidän pitäisi olla kaikki yhtä ja saman arvoisia mutta ikinä ei ole ihmisiä lokeroitu enemmän kuin nyt. Rodut, seksuaaliset suuntautumiset..
Niin tai mitä jos vaan lopetettäisi välittämästä toisten mielenpahasta ja tehtäisi miten itsestä hyvältä tuntuu. Jonkun kulttuurin kansallispuku on ihan hyvä naamiaisasu joita voi teettää Kiinassa 5sentillä kpl Röyhkeästi vaan omii kaiken mistä tykkää.
Myös suomessa asuminen on omimista.Häipykää täältä n 3 e k3 r1 t
Komppaan ap:tä.
Homman pitäisi toimia molempiin suuntiin.
Toivottavasti saat apua ongelmiisi.