Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuivaatteko suihkukaapin seinät / suihkun lasiovet lastalla joka peseytymisen jälkeen..?

Vierailija
11.01.2021 |

Tuli tässä luettua yhtä toista ketjua liittyen sisustusmokiin. Joku sanoi, että harmittaa, että tuli hankittua kaarevat suihkukaapin ovet, koska niitä ei pysty lastalla kuivaamaan suihkun jälkeen.

Onko tämä lastalla kuivaus yleinenkin tapa? :o

Itse tulee ehkä parin viikon välein pestyä noi lasiovet, käytän suihkutettavaa puhdistusainetta ja mikrokuituliinaa. Aikaa menee pari minuuttia ja kalkkijäljet lähtee hyvin. Tai ehkä minä olen tässä se outo kun en päivittäin lastaile?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäneito touhua

Vierailija
22/37 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa teillä huonot systeemit, meillä kuivuu kyllä kylppäri ihan itsestään täysin alle vartissa, vaikken käytä ikinä lastaa, en siis edes lattialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä, sama kuin imuroisi seinät ja katon.

Katto pitäisikin imuroida joskus. Varsinkin ne vaot.

Vierailija
24/37 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastalla suihkukaapin seinät, ja usein myös ilmankuivain hyrisemään, jotta tila kuivuu kunnolla.

Vierailija
25/37 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivaan, ovet, koska en halua katsoa niitä rantuja. Pysyvät vähän siistimpinä, eikä siihen mene kuin kymmenisen sekuntia. Hinkkaan ovet kunnolla ehkä kerran tai kahdesti kuussa.

Vierailija
26/37 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuivaan myös kaakelien välit vanupuikoilla.

Vierailija
27/37 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kuivaan myös kaakelien välit vanupuikoilla.

Meillä viikkosiivoukseen kuuluu kaakelien välien harjaus hammasharjalla....

Vierailija
28/37 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanos muuta! Ei ihme, että monilla kodin hengettärillä on niin työntäyteiset päivät!

Katot imuroidaan, tipat lastaillaan suihkussa, pyyhkeet pyykätään joka käytön jälkeen, sohvatyynyt tampataan joka istumisen päätteeksi??

Vierailija
29/37 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuivaa suihkun seiniä. Lattian kuivaan lastalla.

Vierailija
30/37 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo nyt on touhua.

Vierailija
31/37 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet suihkukaapin ovet on mahdollista saada sellaisella pinnoitteella, joka muodostaa suojaavan kalvon tuohon pintaan. Kalvoon ei vesi tai sen sisältämä kalkki tartu. Kannattaa varmistaa, että kalvo on todella sellainen, että se kestää, eikä kulu pois. Tämä on se jännä juttu: sen kerran, kun kylppäriä remppaa, niin siinä summassa kannattaa laatun vähän satsata. JSuihkukaapin ovia voi lastalla kuivata, mutta tämä kuivaaminen on tullut meillä Keski-Euroopasta, missä usein kylpyhuoneissa on puutteellinen ilmanvaihto, joten kaikki kosteus pyritään minimoimaan. Suomessa asiaan on kiinnitetty enemmän huomiota. Moni ei kovinkaan paljon noita kaapin ovia lastalla kuivaile. T: Alalla joskus olleena.

Vierailija
32/37 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ja olis ehkä pitänyt. Tällä hetkellä 4 vuoden kalkkitahrat ja en saa niitä millään irti. :)

Vierailija
33/37 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanos muuta! Ei ihme, että monilla kodin hengettärillä on niin työntäyteiset päivät!

Katot imuroidaan, tipat lastaillaan suihkussa, pyyhkeet pyykätään joka käytön jälkeen, sohvatyynyt tampataan joka istumisen päätteeksi??

Niin, tuolla menolla kodin siistinä pitämiseen varmaan kuluukin puolikkaan työpäivän verran aikaa joka päivä ja kotiäiteily vastaa 12h työpäivää.

Vierailija
34/37 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sauna päällä niin kuivaa nopsaan itsestään.

Vierailija
35/37 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä kuivaan. On vanha hirsitalo ja pieni kylppäri kuivuu nopeammin kun suihkukopin seinistä lastailee vedet pois. Kotona ei ole suihkuseiniä.

Vierailija
36/37 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon sellainen lotraaja, että suihku lainehtii jäljiltäni. Pakko siis lastalla vedellä pahimmat lammikot.

Kannattaisi poistaa lattiakaivon tukokset! Kyllä kaivon pitäisi pystyä vetämään vettä ihan samaa tahtia kuin sitä suihkusta tulee, vaikka tuntikausia putkeen.

Vierailija
37/37 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katto pitäisikin imuroida joskus. Varsinkin ne vaot.

Miksi? Ei sinne kerry mitään pölyä kun koneellisen ilmanvaihdon ansiosta sisällä suorastaan tuulee.