Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liikkuuko miehesi erektio päällä kotonanne?

Vierailija
11.01.2021 |

Uudessa parishteessani olen törmännyt vähän odottamattomaan ongelmaan. Mies liikuu päivälläkin erektio päällä löysissä salihousuissa ympäri asuntoa, mutta ei osoita mitään seksikiiinnostusta minua kohtaa. Mielestäni meillä on ihan normaali määrä seksiä. En ole saanut asiasta vielä edes puhuttua vaikka se hämmentääkin. Mistähän voi olla kyse?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liikkunut, eikä tule liikkumaan. Ottaisin sen vittuiluna!

Vierailija
2/22 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panettaako itseäsi ikinä? Sehän ei välttis näy ulospäin..naisella siis. No itseäni panettaa lähes aina, joten ymmärrän tällaista miestä hyvin. Eihän se aina johda tioki mihinkään - noin 20 kertaa vuorokaudessa kai!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette taida puhua mistään muustakaan!

Vierailija
4/22 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja täällä on sekopäistä porukkaa.

Vierailija
5/22 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies seuraa vain vaistoaan! Sitten voi olla ongelma, jos liikkuu samoin porrasäytävissäkin. Jotkut voivat ymmärtää tällaisen luonnollisuuden väärin

Vierailija
6/22 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minun mieheni kulli on todellinen aamuvirkku. Se on aamuisin usein seisaallaan jo ennen itse ukkoa.

Vierailija
7/22 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, kiinnitin huomiota salihousuihin. Onko miehesi bodari? Heillä kun on testokuuri päällä ni panettaa kokoajan.

Vierailija
8/22 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies hiippailee varsinkin aamuisin vehkeet tanassa. Normaaliahan se on että panettaa, aina ei oo välttis aikaa tai sitten muuten vaan tahtotilaa alkaa hommiin. Mutta onhan se kivaa katseltavaa, ja kyllä se välillä johtaakin sponttaaniin sessioon.

Vierailija
9/22 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahaton erektio. Ei välttämättä yhtään paneta, mutta seisoo. Sama kuin öiset erektiot.

Vierailija
10/22 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä on ongelma?

Kai sitä nyt saa kulkea kotonaan vaikka ilman housuja.

Vierailija
11/22 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä vastaa, että ei sitä lapsiperheessä voi oikein erektio päällä liikkua. Mutta aamuisin esim kun lapset nukkuu vielä ja vaimo aloittaa etätyöt samaan aikaan kun itse lähden duuniin, niin liikun kyllä. Mitä ihmettä sillä on väliä? Ja monesti tämä on johtanut pikapanoihin, tai spontaaniin suikkariin, vaikka ihan vaan kahvia olisi tarkoitus ottaa. Seisova kalu heiluu siinä sopivalla korkeudella, kun toinen istuu pöydässä läppärinsä kanssa.

Vierailija
12/22 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektio päällä? Erektiolla ei ole mitään kahta tilaa: päällä ja pois. Paisuvaiskudoksen verimäärä vaihtelee ihan portaattomasti vuorokauden ympäri. Itselläni ainakin on jonkin asteista jäykkyyttä pitkin päivää ties kuinka monta kertaa. Ihan tavallista. Ei siinä aina ole edes mitään erityisen seksuaalista. Mutta pientä huomaamatonta ”flirttiä” se voi aiheuttaa, jos puoliso on näköetäisyydellä. Enkä minä ainakaan sitä usein edes ilmaise.

Vierailija
13/22 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus saa erektion olohuoneen sohvalla minun toimestani. Mutta ei hän liiku erektoituneena muuta matkaa kuin olkkarista sänkyyn, missä minä sammutan sen erektion luonnonmenetelmällä.

Vierailija
14/22 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, meillä mies on housuitta melkeen kokopäivän, sellainen pitempi t-paita vaan päällään. Oikein mukavaa, saa puristella välillä ihania pakaroita ja ottaa kalusta takaapäin kiinni. On heijausta päivittäin monasti, ja aamupanon jälkeen kävelee puoljäykkänä. oikein kiva näky!

Vierailija
15/22 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai, meillä mies on housuitta melkeen kokopäivän, sellainen pitempi t-paita vaan päällään. Oikein mukavaa, saa puristella välillä ihania pakaroita ja ottaa kalusta takaapäin kiinni. On heijausta päivittäin monasti, ja aamupanon jälkeen kävelee puoljäykkänä. oikein kiva näky!

Nyt en oo varma oonko miehes, kuulostaa ihan miun meinigiltä 😅

Vierailija
16/22 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkuu, aamuisin aina ja muulloinkin. Mukava näky kun bokserit pullottaa tai sitten mies antaa ihan vaan kullin seisoa. Useimmiten liityn leikkiin heittäen omatkin housut pois, ja pyllistäen, ukko tajuu aina vihjeen.

Vierailija
17/22 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä erektiota ujostella. Jos seisoo niin seisoo eikä sitä tarvitse piilotella. Mielellään voi ihan näyttää, että nyt ois tämmönen, vaikka pullottava etumus. Tai ilman housuja näky on vielä ilmeisempi. Tilaanteesta riippuen toista kiinnostaa enemmän tai vähemmän. Mutta muna pystyssä voi olla kumpi vaan ihan vapautuneesti. Usein alkaa nykiä toinenkin ylöspäin, kun näkee toisen jäykkänä. Joskus taas ei innosta syystä tai toisesta.

miespari 35 v.

Vierailija
18/22 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en oo varma oonko miehes, kuulostaa ihan miun meinigiltä 😅

Ohos, kyllä tämä näyttää ihan samalta kuin eilen ja toissapäivänäkin! Ja aamukin meni kuten joka aamuna... :D

Vierailija
19/22 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkuiskin. Kiitä onneasi, että miehelläsi ylipäätään on erektio.

Vierailija
20/22 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisin tulee liikuttua, kun ei muita hereillä kun vaimo tekemässä omia duunejaan. Nukun siis alasti muutenkin ja aamulla seisokki parhaimmillaan. Välillä tulee siinä aamutoimien lomassa pyydettyä että vaimo nojaa vaikka pöytää vasten ja pyllistää pikku peppunsa pystyyn ja ihan runkkaamalla päästeltyä paineita. Jos ei siis hänellä mitään haluja ole, niin spermat pepulle ja thats it.