Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatteko sujuvasti käytettyä lounassetelit näin korona-aikana?

Vierailija
11.01.2021 |

Vai onko saldoa kertynyt paljon?
Itse käytän ihan ruokaostosten maksuun kaupassa. Oikeesti haluaisin tilata ruuat netistä, mutta silloin ei lounaskortilla pysty maksamaan. Pikaruokaa tulee ostettua tosi harvoin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up?

Vierailija
2/9 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan niilläkin maksettua, mutta ei voi valita ei rauhista toimittajaksi niin en tilaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lounasseteliä töissä. Ihan omat eväät tuodaan kotoa, sellaisetkin jotka ei tarvii kylmäsäilytystä kun sellaista ei työpaikalla ole, ja nekin eväät maksetaan ihan itse omista rahoista jotka on palkkana saatu töistä.

Vierailija
4/9 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lounasseteliä töissä. Ihan omat eväät tuodaan kotoa, sellaisetkin jotka ei tarvii kylmäsäilytystä kun sellaista ei työpaikalla ole, ja nekin eväät maksetaan ihan itse omista rahoista jotka on palkkana saatu töistä.

Öö, meinaatko että ne lounarit on ilmaisia

Vierailija
5/9 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan Edenrediin saldoa sen verran , mitä arvioin tarvitsevani.

Aika hyvin arvioni on toiminut,  +/-  3 lounaan tarkkuus kuussa

En koe tässä asiassa olevan mitään ongelmaa

Vierailija
6/9 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut ja tälle vuodelle en enää edes ottanut lounasetua. Viime vuotistakin on jäljellä vaikka kuinka paljon. En käy kaupassakaan vaan tilaan osotkseni kotiinkuljetuksella, joten lounasetu on toistaiseksi täysin hyödytön. Samoin kävi liikunta- ja kulttuuriedulle, sitäkin on koko viime vuoden saldo eli 400 € käyttämättä. En ottanut tälle vuodelle sitäkään etua. Voi olla, että eipä viime vuotista etuakaan ehdi  pandemian vuoksi vielä tämän vuoden aikana käyttää ja muistaakseni vanhenee 2022. 

Vierailija
7/9 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lounasetu kuuluu palkkaan. Olisi tyhmää olla ottamatta koko palkkaa vastaan.

Ap

Vierailija
8/9 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin saan käytettyä, mutta olenkin osa-aikainen joten lounareita tulee keskimäärin 2 kpl per viikko. Kodin lähellä on muutama ravintola, joista haen lounasta ja joskus tilaan ruokaa kotiinkuljetettuna kauempaa.

Foodora toimii Woltia paremmin asuinalueellani, mutta harmillisesti lounasedulla käy maksuna vain Woltilla. Keväällä ravintoloiden ollessa suljettuina moni laittoi pystyyn oman kuljetuspalvelun, jolloin lounaan pystyi maksamaan lounasedulla toimituksen yhteydessä.

Vierailija
9/9 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla lounasetu kuuluu palkkaan. Olisi tyhmää olla ottamatta koko palkkaa vastaan.

Ap

No mä en katso tarpeelliseksi maksaa veroa sellaisesta, mikä on mulle käyttökelvoton. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi