Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masennuslääkkeen aloitus uudestaan

Vierailija
11.01.2021 |

Onko kokemusta, että masennuslääkkeelle olisi palattu vuosia myöhemmin? Otanko suuren riskin jos niin teen? Mulle tuli nimittäin kauheat viekkarit kun ssri-lääkkeen aikoinaan lopetin. Mä olen ollut 2v 6kk ilman mitään lääkkeitä ja tämä on ollut yhtä helvettiä. Pelkkää ahdistusta päivästä toiseen ja elämänlaatuni on ihan heikko kun en mitään uskalla tehdä pelkojeni takia. Terapiassa olen käynyt vuoden, eikä sekään tunnu paljoa auttavan... mutta lääke mitä aloittaisin syömään ei tod. näk olisi enää ssri/snri-lääke, vaan joku muu. Lääkäri ehdotti brintellixiä mutta en ole varma haluanko juuri sitä syödä. Onko kellään siitä kokemusta ja sen vieroituksesta?

Kommentit (4)

1/4 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin uudelleen vuosien jälkeen Mirtatsapiinin. Ekan lopetuksen jälkeen ei kylläkään ollut mitään viekkareita, kun lopetin vähentämällä hitaasti. Sitten, kun oireet palasiat muutaman vuoden jälkeen, aloitin uudestaan lääkkeen syönnin ja lopetin nyt jo7vuotta sitten samoin vähentämällä. Itse olen sitä mieltä, että itsetuhoisia ajatuksia, voimattomuutta, saamattomuutta ja ahdistusta pahempaa ei ole mikään. Lääkkeet olivat minulle välttämättömyys, jotta pääsin edes sille tasolle, josta oli mahdollisuus alkaa toipua. Nyt olen siis vuosia voinut hyvin ja toivon, ettei enää koskaan tarvitsisi tuosta sairaudesta kärsiä. Paljon voimia sinulle!

Vierailija
2/4 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti tarkkaan kun alotat. Liity fase ryhmään irti ssri lääkkeistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti tarkkaan kun alotat. Liity fase ryhmään irti ssri lääkkeistä

olen jo siellä. ja joo aion miettiä tarkkaan, ihan itsestäänselvä asia.

Vierailija
4/4 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up