Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pedofiili netissä

Pikkutyttö
11.01.2021 |

Mua ahistaa ihan sikana.
Oon vasta nyt muutaman vuoden sisään alkanu muistaan ja "hyväksyy" ne piilotetut, häpeälliset muistot mitä mulla on ala-aste ikäsenä netistä. Pelasin habboa joskus 8-11 vuotiaana, ja sieltä sai kavereita meseenki.
Olin tosi kiltti lapsi, enkä tavallaan pitäny pahana jos juttelen jollekin 28-38 vuotiaalle miehelle.
Aluksi multa kysyttiin kuulumisia, miten koulussa meni ja tuliko läksyjä paljon. Sitte haluttiin, että laitan web kameran päälle. No, laitoin. Jonku ajan päästä se mies halusi nähä mitä mulla on päällä - voisin vähä pyöriä kameran edessä. Järkytyin, kun mies kattoi kameran kuvaamaan omaa masturbointiaan.
Toinen tapaus oli, kun tutustuin habossa yhteen "tyttöön", ja meistä tuli kaverit. Tekstailtiin viikkoja, ja siitä tuli mulle tärkeä. Yhtenä iltana se laitto viestiä, ettei oikeasti olekaan "Emilia", eikä edes sen ikäinen kun väitti, vaan mies, ja paljon vanhempi.
Mulla ahistaa ja vaivaa nämä. Ne ei joudu tietenkään mitenkään vastuuseen, koska en muista sukunimiä enkä mitään. Toi oli vaan niin väärin... Ja minä liian kiltti pikkutyttö.
Seuratkaa mitä teidän lapset tekee netissä ja puhelimella :'(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on erittäin tärkeä aihe nykyäänkin ja ois hienoa kun toisit esiin omia kokemuksia, mikä voisi olla myös terapeuttista että auttaa nykyajan lapsia. Näistä kokemuksista voisi kirjoittaa iltalehtiin, tehdä jonkin oman some kampanjan, tik tok/YouTube videon yms.

Jokaisen pitää saada tietää että urhi ei ole syyllinen mitenkään tapahtumiin ja miten pienestä asiasta kun yhdestä hauskasta pelistä voi alkaa vuosien piina jos lapsi ei tiedä miten netissä tulee toimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan