Vein just ennen jouluruokaa tutulle ja mitä tapahtuikaan
Tein itse joulua ennen jouluruokaa eli laatikkoa, kerroin että voin tuoda ja vein sitten tuttavalleni.
Oli jo uusi vuosikin mennyt kun tämä soitti.
Kertoi että laatikko oli näyttänyt tummalta jääkaapissa, no tietysti kun se oli täynnä ruokia ja valo ei valaissut niin hyvin.
Ei ollut syönyt sitä laatikkoa, totesi vaan että se tuoksu oli ok.
Ei siis edes maistanut!
Kunpa olisin tiennyt että se jättää syömättä!
Kommentit (11)
No kuka syö pelkkää porkkanalaatikkoa? Taidat olla vähän tyhmä
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa miten te suomalaiset aina haukutte muita ihmisiä, saatteko nautintoa siitä, taidatte olla vähän päästä viallisia
Ap teki ystävällisesti. Saaja oli hölmö.
Minä ilahtuisin itse tehdystä ruokalahjasta. Jos kuka ei, minkä sille voi..
En ymmärrä kyllä yhtään, miksi hän sanoi, että "laatikko oli näyttänyt tummalta jääkaapissa". Voi kai sen ottaa sieltä pois ja katsoa kirkkaassa valaistuksessa?
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla itse. En luvannut kuin porkkanalaatikon jonka itse tein.
Sillähän oli muutakin ruokaa kaapissa josta juuri kerroin.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kyllä yhtään, miksi hän sanoi, että "laatikko oli näyttänyt tummalta jääkaapissa". Voi kai sen ottaa sieltä pois ja katsoa kirkkaassa valaistuksessa?
Oletan että olisi ehkä katsonut sitä kirkkaassa valossa.
Mullekin on käynyt noin ja olen ottanut opiksi. En enää tee ellei pyydetä. Väänsin hiki hatussa kaalikääryleitä kun saaja oli kehunut miten ovat hyviä. Annoin niitä aika monta, ajattelin että pakastaa osan. Jälkeenpäin sanoi ettei jaksanut kaikkia syödä kerralla, joten laittoi biojätteeseen. Ja joo miespuolinen se oli.
Viimeinen kerta kun mitään sille enää vien.
Vierailija kirjoitti:
Mullekin on käynyt noin ja olen ottanut opiksi. En enää tee ellei pyydetä. Väänsin hiki hatussa kaalikääryleitä kun saaja oli kehunut miten ovat hyviä. Annoin niitä aika monta, ajattelin että pakastaa osan. Jälkeenpäin sanoi ettei jaksanut kaikkia syödä kerralla, joten laittoi biojätteeseen. Ja joo miespuolinen se oli.
Tyhmästi tehty tuolta mieheltä.
Tiedän että kaalikääryleiden teossa on aikamoinen homma.
Ja se joululaatikko oli ihan normaalin väristä porkkanalaatikkoa.
Ei osannut syödä.