Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle tuli 4 vuodessa 40kg ylipainoa

Vierailija
11.01.2021 |

Ja on niitä kamalan vaikea saada pois. T. Ammattivalittaja

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyhhhyh, mitä oikein syöt päivässä?

Syötkö levyn suklaata ja pussin sipsiä joka päivä vuoden ajan?

Vierailija
2/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin sama kohtalo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kiloa läskiä vuoteen vaatii jo yrittämistä.

Jatkuva bulkki päällä, eli tuohon joutuu syömään käytännössä pussin sipsejä joka päivä.

Täysin kuvottavaa.

Vierailija
4/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista :DDD

Sun sisällä on aikuisen ihmisen verran läskiä, yök

Vierailija
5/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli kans masennuksen ja siihen aloitetun lääkityksen aikana. En edes syönyt kovin paljon, tosin iltapainotteisesti ja epäsäännöllisesti, alkoholia join kyllä välillä liikaa enkä liikkunut juuri yhtään.

Vierailija
6/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te läskit huomaa asiaa kuin vasta sitten kun on tullut se 40-50 kg lisää? Kannattaisiko käydä puntarissa vähän useammin?

Vierailija
7/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin elin suklaalla ja sipsillä. Ap

Vierailija
8/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te läskit huomaa asiaa kuin vasta sitten kun on tullut se 40-50 kg lisää? Kannattaisiko käydä puntarissa vähän useammin?

Huomasin minä mutta kun hometalo vei rahat, oli mies kuolemassa, lapsi annettiin adoptioon, stalkkeri kiusasi yms niin tuli syötyä huonosti. Ap

Vierailija
9/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskiä kertyy jos on kertyäkseen. Ei tarvitse edes syödä kovin paljoa. Normaalit ateriat riittää. Toisaalta silloin kun sitä ei kerry niin voi syödä ihan mitä tahansa ja paino ei nouse.

Vierailija
10/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinusta tulee lihava.

Vierailija
11/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasin minä mutta kun hometalo vei rahat, oli mies kuolemassa, lapsi annettiin adoptioon, stalkkeri kiusasi yms niin tuli syötyä huonosti. Ap

Hyvinhän sä oot syönyt. Ei paino muuten kasva.

Vierailija
12/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on kowaa

Sincc

Vierailija
13/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvinhän sä oot syönyt. Ei paino muuten kasva.

En syönyt terveellisesti silloin. Ap

Vierailija
14/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kolmessa vuodessa 40 kg, masennus ja joi alkoholia joka vklp ja söin herkkuja ja kaikkea liikaa. Nyt lähtenyt puolessa vuodessa 20 kiloa. Ei ole mahdotonta saada pois. Laiskuutta se on jos ei jaksa katsoa mitä suuhunsa laittaa.

Vierailija
15/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut 20 vuoden aikana vain 10 kg lisää painoa. Niistä 5 kg tuli viime vuonna, koska koronavirus sotki kaikki suunnitelmat.

Tänä keväänä ajattelin laihduttaa 5 kg niin että pääsen takaisin ruotuun. Normaali lihomisvauhti (5 kg kertynyt 20 vuoden aikana) on minulle täysin riittävä taso. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi