Mulle tuli 4 vuodessa 40kg ylipainoa
Ja on niitä kamalan vaikea saada pois. T. Ammattivalittaja
Kommentit (15)
10 kiloa läskiä vuoteen vaatii jo yrittämistä.
Jatkuva bulkki päällä, eli tuohon joutuu syömään käytännössä pussin sipsejä joka päivä.
Täysin kuvottavaa.
Huutista :DDD
Sun sisällä on aikuisen ihmisen verran läskiä, yök
Mulla tuli kans masennuksen ja siihen aloitetun lääkityksen aikana. En edes syönyt kovin paljon, tosin iltapainotteisesti ja epäsäännöllisesti, alkoholia join kyllä välillä liikaa enkä liikkunut juuri yhtään.
Ettekö te läskit huomaa asiaa kuin vasta sitten kun on tullut se 40-50 kg lisää? Kannattaisiko käydä puntarissa vähän useammin?
Niin elin suklaalla ja sipsillä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te läskit huomaa asiaa kuin vasta sitten kun on tullut se 40-50 kg lisää? Kannattaisiko käydä puntarissa vähän useammin?
Huomasin minä mutta kun hometalo vei rahat, oli mies kuolemassa, lapsi annettiin adoptioon, stalkkeri kiusasi yms niin tuli syötyä huonosti. Ap
Läskiä kertyy jos on kertyäkseen. Ei tarvitse edes syödä kovin paljoa. Normaalit ateriat riittää. Toisaalta silloin kun sitä ei kerry niin voi syödä ihan mitä tahansa ja paino ei nouse.
Vierailija kirjoitti:
Sinusta tulee lihava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin minä mutta kun hometalo vei rahat, oli mies kuolemassa, lapsi annettiin adoptioon, stalkkeri kiusasi yms niin tuli syötyä huonosti. Ap
Hyvinhän sä oot syönyt. Ei paino muuten kasva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on kowaa
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhän sä oot syönyt. Ei paino muuten kasva.
En syönyt terveellisesti silloin. Ap
Mulle tuli kolmessa vuodessa 40 kg, masennus ja joi alkoholia joka vklp ja söin herkkuja ja kaikkea liikaa. Nyt lähtenyt puolessa vuodessa 20 kiloa. Ei ole mahdotonta saada pois. Laiskuutta se on jos ei jaksa katsoa mitä suuhunsa laittaa.
Mulle on tullut 20 vuoden aikana vain 10 kg lisää painoa. Niistä 5 kg tuli viime vuonna, koska koronavirus sotki kaikki suunnitelmat.
Tänä keväänä ajattelin laihduttaa 5 kg niin että pääsen takaisin ruotuun. Normaali lihomisvauhti (5 kg kertynyt 20 vuoden aikana) on minulle täysin riittävä taso.
Hyhhhyh, mitä oikein syöt päivässä?
Syötkö levyn suklaata ja pussin sipsiä joka päivä vuoden ajan?