Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut tapailemaani mieheen, mutta...!? Ov

Vierailija
11.01.2021 |

Olen tapaillut 3vk miestä johon olen kovaa vauhtia ihastumassa. Mutta nyt tuntuu että on pakko laittaa jarruja, pelkään tunteen tasolla satuttavani itseäni, jos ihastun palavasti ja rakastun...

Miten tästä voisi puhua miehelle... Ettei hänelle tule sellainen olo ettenkö haluaisi olla hänen kanssaan, mutta että hän ymmärtäisi pelkoni.

Tuntuu että on liian aikaista puhua näistä...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/11 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä voi puhua sopivassa kohtaa. Ja kerro että olet kovasti ihastumassa, mutta pelkäät hänen olevan kevyemmällä mielellä. Jos tunnustaa ihastuneensa yhtä palavasti, teillä on vain taivas rajana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nyt jotain jarruja pitäisi päälle laittaa? Jos mies on ihana, niin anna mennä vaan=) Ja mitä sitten, jos nyt satutkin satuttamaan itseäsi? 3vkon ihastus menee ohi kahdessa viikossa ja eikun uutta putkeen. Ei tätä elämää voi koko ajan ajatella, että mitä jos..

Vierailija
4/11 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misä sinä nyt pelkäät, että sinulle tapahtuu?🤣

Vierailija
5/11 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, että et ole vielä henkisesti valmis tähän suhteeseen ja menet kotiin vähän vielä kasvamaan.

Vierailija
6/11 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneille <3

Vierailija
7/11 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nyt jotain jarruja pitäisi päälle laittaa? Jos mies on ihana, niin anna mennä vaan=) Ja mitä sitten, jos nyt satutkin satuttamaan itseäsi? 3vkon ihastus menee ohi kahdessa viikossa ja eikun uutta putkeen. Ei tätä elämää voi koko ajan ajatella, että mitä jos..

Kiitos, annoit varmuutta uskaltaa puhua suoraan

Vierailija
8/11 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä voi puhua sopivassa kohtaa. Ja kerro että olet kovasti ihastumassa, mutta pelkäät hänen olevan kevyemmällä mielellä. Jos tunnustaa ihastuneensa yhtä palavasti, teillä on vain taivas rajana.

Kiitos vastauksestasi

Vierailija
9/11 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se elämänkumppani vielä 13-vuotiaana löytyy muutenkaan. Ota harjoittelun kannalta koko homma.

Vierailija
10/11 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se elämänkumppani vielä 13-vuotiaana löytyy muutenkaan. Ota harjoittelun kannalta koko homma.

Olen kyllä jo 16! 🤬

Vierailija
11/11 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävän sävyisiä vastauksia ap:lle.

Onnea ihastukseen, toivottavasti se on molemminpuolinen :)

Muista pitää riittävästi etäisyyttä (omaa aikaa molemmille) että ajatukset saa rauhassa muodostua. Jos mies on hyvä ja saa sinut tuntemaan itsesi tärkeäksi, teillä ei ole mihinkään kiire. Jos miehen käytöksessä taas on jotain epämääräistä, älä altista itseäsi sellaiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän