Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuoksut/haiset tällä hetkellä?

Vierailija
10.01.2021 |

Vaikea kysymys, koska omaan tuoksuun tottuu. Jos lähelläsi on nyt joku muu, kysy häneltä!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mälliltä

Vierailija
22/32 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltäni :) Aamusessio ennen töihin lähtöä <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sissijuustolta. Kaivelin mun*a just.

Vierailija
24/32 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaalta iholta, vihdoinkin. Parin viikon ajan vähän kaikki haisi aina välillä joko lannalta, koiran kakalta tai tupakalta. Myös ruoka ja myös minä itse. En polta, ei ole koiraa eikä muita eläimiä. Se oli kamalaa.

Vierailija
25/32 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieltä, viinalta ja paskalta

Vierailija
26/32 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahville luulisin.

Vierailija
27/32 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just heräsin. Suu ei varmaan haise hyvältä, mutta hiukset on illalla pestyt. Kainaloita yritin nuuskia, kun tuntuvat pikkuisen tahmeilta, mutta ei haissut hiki nenään. Varmaan kokonaisuudessa siis ihan ok, heränneeltä.

Vierailija
28/32 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma hyvältä. En ole käyttänyt deodoranttia pitkään aikaan (siis moneen vuoteen) mutta miehet sanovat minulle usein: "Sä tuoksut hyvältä". 

Okei. Ehkä miehet tykkäävät vähän hikisestä naisesta, joka jätti aamulla suihkun väliin ja tuoksuu nyt aidolta naiselta (luonnolliset feromonit). Se on vissiin miesten mielestä kiihottavaa. Käyn kyllä suihkussa joka ilta, mutta aamulla en tuhlaa aikaa lotraamiseen. 

Ja ei, minä en käytä hajuvettä. Sehän olisi feikkiä. Jos mies ei tykkää minun luonnollisesta hajustani, hän saa mennä haistelemaan vaikka homomiesten takapuolta.    

Vierailija
29/32 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen töihin lähtöä kävin suihkussa, pesin teepuusaippualla, siltä tuoksuu iho vielä. Hiukset tuoksuttomalla shampoolla, puhtaat vaatteet hajusteettomasti pestyinä. Suu voi tuoksua vielä hammastahnalta tai sit tuolta Earl Grey-teeltä jota siemailen. Kainaloihin sivelin ihan vaan suolakiveä. 

Vierailija
30/32 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma hyvältä. En ole käyttänyt deodoranttia pitkään aikaan (siis moneen vuoteen) mutta miehet sanovat minulle usein: "Sä tuoksut hyvältä". 

Okei. Ehkä miehet tykkäävät vähän hikisestä naisesta, joka jätti aamulla suihkun väliin ja tuoksuu nyt aidolta naiselta (luonnolliset feromonit). Se on vissiin miesten mielestä kiihottavaa. Käyn kyllä suihkussa joka ilta, mutta aamulla en tuhlaa aikaa lotraamiseen. 

Ja ei, minä en käytä hajuvettä. Sehän olisi feikkiä. Jos mies ei tykkää minun luonnollisesta hajustani, hän saa mennä haistelemaan vaikka homomiesten takapuolta.    

Oletpa onnekas. Minäkään en ole käyttänyt vuosiin deodoranttia, mutta silti saan kyllä itseni päivän aikana haisemaan kuin rankkitynnyri.

Vierailija
31/32 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mangolta

Vierailija
32/32 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rexona Cottonilta ja Agent Provocateurilta. Hiukset tuoksuu varmaan Garnier Responselta, kun just pesin ne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan