Mistä teinitytölle talvihousut, kun toppahousut ei käy?
Kommentit (12)
Thermolegginsit. Lidlissä usein talviaikaan pikkurahalla myynnissä. Käytän itse, ja ovat lämpimämmät kuin pitkät housut.
Sellaiset tiukat soft shell lasketteluhousut, ainakin North Facella on. Ulkoliikunnassa meillä suostuu noita käyttämään, muutoin kyl kouluun menee farkuissa
Merinovillapitkikset farkkujen alle. Niin mä ainakin teininä tein. Lenkille lähin kyllä ihan toppahousuissa mutta koulussa piti olla cool.
Revolution racella esim. Kivan näköisiä ulkoiluhousui, mun teini valkkas sieltä ja vetää niiden alle merinovillat tai thermolegginsit.
Toppa perceshortsit tai toppa minihame varmaan kelpaisi.
Onko tyttösi näitä massateinejä, jotka kulkevat nilkat paljaana ja/tai revityissä farkuissa, oli kuinka kylmä sää tahansa?
Viimeksi näin muuten yhden paljasnilkan toissapäivänä.
Aidot nahkahousut pitää lämpimänä pakkasissa
Mun teini ei suostu käyttämään toppahousuja koulumatkoilla, mutta sentään kiskoo ulkoiluhousut päällimmäiseksi. Koulussa sitten riisuu ne ja on farkuissa / urheilutrikoissa (joiden alla voi olla vielä merinovillapitkikset). Seiskalla ja kasilla ei suostunut vielä käyttämään ulkoiluhousuja, mutta ysillä voitti jo käytännöllisyys ja samaa kaavaa jatkaa nyt lukiossa (vaikka onkin kaupungin "pinnallisimmassa" lukiossa).
Jos kehtaa aamupimeällä kävellä toppahousut päällä, riisuu ne aamulla lokeroon ja alla on leggarit tms.
Se on sitten sarkahousut jos ei neidille nuo käy. Piste.
Farkut?
Ei tuommoiset kiima teinit mitään muuta kuin "sexy" vaatteita tiedä