Nainen, missä tilanteissa laitat tissit ns. esille?
Esim. kireä pusero, syvä ja avonainen kaula-aukko, jätät rintsikat pois? Millaista huomiota haet ja keneltä?
Kommentit (71)
Silloin, kun kaipaan miesten huomiota! Tuntuu ihanalta kun miehet kehuu uheita tissejäni.
Leegoja keräessäni. Väkisinkin rinnat näkyy, on kiva kiusoitella. n45
Firman pikkujoulussa.
Silloin nuoret rouvat jäävät kakkosiksi
Lakukissa kirjoitti:
En koskaan.
Onko pienet ja rumat?
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
En koskaan.
Onko pienet ja rumat?
Oletko kärttynen vanhapiika joka on tiukkis.
En ikinä. Miksipä niin tekisin, kun en siitä mitään "itsetunnonkohotusfiiliksiä" saa. En tarvitse huomiota miehiltä. Ja ei, en ole lesbo. Mulla on vissii vaan liian hyvä itsetunto ollut aina ;)
Minulla on kiinteät, pienet rinnat, joten rintsikoita ei välttämättä tarvitse pitää edes liikuntaharrastuksissa. Niinpä tanssin usein ihastuksen kanssa ilman rintsikoita, jotta nöpötys näkyisi ja tuntuisi.
En koskaan 'laita rintojani esille'. Ovat kokoa 75E, joten ovat esillä tahattomasti missä tahansa asussa muutenkin.
No joskus vaikka ulkomailla uimarannoilla on ihan kokonaan paljaana. Ajoittain tulee vähän tuhmailtua myös niin, että jätän rintsikat kotiin perjantain kunniaksi ja annan heilua paidan / mekon alla. Hymyjä olen saanut muiltakin kuin peilistä :)
Iloinen rouva 38
Vierailija kirjoitti:
En ikinä. Miksipä niin tekisin, kun en siitä mitään "itsetunnonkohotusfiiliksiä" saa. En tarvitse huomiota miehiltä. Ja ei, en ole lesbo. Mulla on vissii vaan liian hyvä itsetunto ollut aina ;)
Joo, et selvästi ole lesbo, kun sulla on outoja kuvitelmia meistä. Minä kyllä laitan tissit esille välillä, tulee kiva eroottinen lataus päivään. Ja kyllä tykkään kun miehetkin katsoo😊
Kun käydään miehen kanssa ulkona. Haluan pukeutua seksikkäästi häntä varten. Tottakai muutkin miehet antavat katseita kun ollaan tanssilattialla, mutta oman miehen katse tuntuu parhaalta, ja kotona sitten kosketus. Mies on joka kerta kuin pikkulapsi jouluna kun pääsee avaamaan "paketin"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, et selvästi ole lesbo, kun sulla on outoja kuvitelmia meistä. Minä kyllä laitan tissit esille välillä, tulee kiva eroottinen lataus päivään. Ja kyllä tykkään kun miehetkin katsoo😊
En niitä miesten katseita kaipaa. Edelleenkään :)
Tänään laitoin vähän tuhmemman fiiliksen ja perjantain kunniaksi. Etenkin kun meillä on myyntikokous ja firman kaikki kivat myyntimiekkoset juttuineen ympäri etelä-suomea ovat paikalla. Pelkkä pehmeän pörröinen vähän avokaulainen neulemekko, ei rintaliivejä. Oma respetini ja tuntuu toimivan.
Tuhmavaimo kahvitauolla
Ajattelin laittaa jiemn avonaisemman puseron. Teams palaveri nuoremman asiantuntijan kanssa.
EtäRouva
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin laittaa hieman avonaisemman puseron. Teams palaveri nuoremman asiantuntijan kanssa.
EtäRouva
Tänään laitan kunnolla tissit esiin. Mies palaa työmatkalta pohjoisesta, päälle laitan hankkimani avoliivit ja haaroista avoimet pikkarit. Kun auto kurvaa pihaan, menen eteisen oven taakse polvilleni valmiina toivottamaan hänet tervetulleeksi kotiin. Viimeksi kun hän palasi työmatkalta oli niin ihanan villiä seksiä heti eteisaulassa että janoan lisää ja käyn jo aivan kuumana. Oispa jo ilta.
Mulla on edestä avattavat rintsikat. Laitan isoaukkoisen pusereon päälleni, Mies tietää mitä herkkua on saatavilla, työntää kätensä puseroni alle takaapäin ja avaa rintsikat. Käyn tosi kuumana halusta, pidän siis kertakaikkiaan rintojen hyväilystä. Uuuuh N 42.
Nymfo kirjoitti:
Mulla on edestä avattavat rintsikat. Laitan isoaukkoisen pusereon päälleni, Mies tietää mitä herkkua on saatavilla, työntää kätensä puseroni alle takaapäin ja avaa rintsikat. Käyn tosi kuumana halusta, pidän siis kertakaikkiaan rintojen hyväilystä. Uuuuh N 42.
Luonnehtisin tämmöistä toimintaa erittäin kiihottavaksi.
M40
Pukeudun juhliin mielelläni näyttävästi, ja joissain asuissa rinnat kyllä tulevat hienosti esiin. Mielestäni tissivakoni on kaunis ja sitä saa katsoa, jos se näkyy. Vain muutama ihminen koskaan on ns. puhunut tisseilleni.
Jokunen urpo on kyllä tarttunut rintoihini väkisin, ihan sama oliko päällä kesämekko vai isän vanha flanellipaita.
Ja on mulla muutama alusasu, joista on iloa lähinnä mulle ja kumppanilleni :)