Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka päästä yli pahasta ihmisestä?

Vierailija
10.01.2021 |

Pari vuotta sitten tapasin yhden henkilön, joka oli täydellisen välinpitämätön, empatiakyvytön ja umpimielinen. Tähän tapaamiseen liittyi myös seksiä, joka päättyi hänen kommenttiinsa "sulla on rumat rinnat". Tapasin hänet vain kerran, mutta tuo ihminen on jäänyt todella pahaksi mustaksi tahraksi mun mieleen. Tätä pahentaa se, että olin itse humalassa seksin aikana ja hän ei oikeastaan. Seksi oli vapaaehtoista, mutta se oli elämäni kamalinta seksiä kommenttineen päivineen.

Ongelma on siis tämä: en pääse yli tuollaisesta käytöksestä, vaikka tuosta on jo aikaa. "Mene eteenpäin, älä välitä kusipäistä" - neuvot ei auta.

Onko kellään muulla ollut todella negatiivisia ihmissuhteita? Miten ootte handlanneet niitä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/13 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen oppinut ajan kanssa jättämään sellaiset omaan arvoonsa. Täytynyt tehdä jonkin verran ajatustyötä ja käsitellä asioita, mutta totuus vaan on että elämä on liian lyhyt hukattavaksi tuollaisten ihmisten vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipäinen vieras ihminen (yhden yön pano) on helppo jättää taakse.

Olisit vaan kiitollinen, että sinulla ei ole omassa perheessä kusipäitä (vaimonhakkaaja, lastenpieksäjä, eläinrääkkääjä, pedofiili). 

By the way, ensi kerralla kun joku mies väittää rintojasi rumaksi, sinä voit väittää miehen penistä naurettavaksi. "Panitko peniksen sisään vai et? Mä luulin, että se oli sun etusormi."

Vierailija
4/13 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus voi auttaa. Pyydä että sinä ja elämäsi puhdistuu henkilön aiheuttamasta pahasta. 

Vierailija
5/13 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muka näppärät vastaukset ovat yhtä tyhjän kanssa, vaikka ne voidaan mahdollisesti esittää

hyvää tarkoittaen.

Vaikeaa on yli päästä ja ainut syy miksi kannattaa  edes yrittää on sinä itse.

Ajan kuluminen voi mahdollisesti, parempien ihmissuhteiden ohella, tuoda helpotuksen.

Vierailija
6/13 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele niin, että kaikki ihmiset tekevät virheitä ja tuollainen kusipää sattuu monenkin kohdalle. Kun vatvot asiaa, niin vahvistat vain muistijälkiä, joita seksikerrasta on jäänyt sinulle. Neuvon siis joka tapauksessa vain unohtamaan koko tyypin ja pääset kyllä asiasta ajan kanssa yli.

Vierailija
7/13 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuntemattomien kanssa kannata sänkyyn mennä.

Vierailija
8/13 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuinka päästä yli pahasta ihmisestä?"

Nelivedolla. Vaikka Jeepillä

Vierailija
9/13 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kummallista, miten ne jotkut lyhyetkin tapaamiset pahan kanssa jää vaivaamaan. Etenkin tuollaisessa haavoittavassa tilanteessa, kun paljastat salaisimmat paikkasi ja toinen niitä pilkkaa. Sitä miettii suuntaan ja toiseen että mitä olisi pitänyt sanoa tai tehdä, ja vaikka sen jättää taakseen, se pulpahtaa ennemmin tai myöhemmin takaisin. Siinä ei jeesukset auta. 

Vierailija
10/13 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia tyyppejä siis on, ja sait siitä todisteet. Sillä oli hintansa, muttei niin kova kuin voisi olla, ks. viesti #3.

Vierailija
11/13 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun tuntemani ”pahat” ihmiset eivät ole sittemmin oikein menestyneet elämässään. Jos vertaan itseäni heihin, niin minulla on monia upeita asioita joita heillä ei ole, ja joiden takia pidän itseäni onnekkaana.

En ole taikauskoinen, mutta karmaan uskon kyllä. Ihan sellaisessa yksinkertaisessakin muodossa, että kukaan vain ei halua ilkeälle ihmiselle hyvää ja se näkyy käytännössä: Heitä ei haluta työpaikoille, puolisoiksi tai ystäviksi, he eivät herätä sympatiaa jonka ansiosta muut ihmiset haluaisivat auttaa heitä eteenpäin elämässä, jne.

Minulle ”pahat” ihmiset ovat tavallaan säälittäviä, mutta koska jotkut heistä ovat patologisella tavalla mieleltään sairaita, heitä ei voi korjata säälillä tai rakkaudella.

Vierailija
12/13 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ajatella että tuollainen töksäyttelijä ei koskaan tule saamaan mitään unelmiensa naista. Sellainen joka on fyysisesti hänelle riittävän täydellinen ei kelpuuta tuollaista törkimystä ja muista hän kaivelee vikoja.

Vierailija
13/13 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahan ihmisen muisto on kuin pieru.

Haisee hetken ja sitten haihtuu.