Miten tyytymättömyys omaan elämään näkyy?
Millainen on ihminen joka ei ole tyytyväinen elämäänsä? Mietin että näkyykö tämä ulospäin.
Kommentit (7)
Oma pahaolo näkyy jatkuvana tyytymättömyytenä. Kohtelee huonosti läheisiä ja muista ihmisiä.
Mulla se ei niinkään näy ulospäin. Vain siinä että yksin kämpässäni juon kaikki illat kaljaa ja rukoilen kuolemaa. Mutta en valita, olen töissä tehokas ja ystävällinen jne.
Vierailija kirjoitti:
Oma pahaolo näkyy jatkuvana tyytymättömyytenä. Kohtelee huonosti läheisiä ja muista ihmisiä.
Ja on kännissä aina tilaisuuden tullen, joka johtaa siihen että on tyytymätön elämäänsä, joka johtaa siihen että on kännissä aina tilaisuuden tullen jne....
Sellainen ihminen esimerkiksi ruikuttaa työttömistä vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla se ei niinkään näy ulospäin. Vain siinä että yksin kämpässäni juon kaikki illat kaljaa ja rukoilen kuolemaa. Mutta en valita, olen töissä tehokas ja ystävällinen jne.
Perkele, mikä se ystävällä noin? Itsekin juon kaljaa mutta ilo puserossa. En tosin käy töissä.
Nämä on niitä, jotka on aina katkeria muille ja kitisee jokaisesta asiasta. Taloyhtiöissä vastustavat kaikkea ja kakki mitä muut tekee on pahasta.