Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä heijastinvaljaista? Ei sit negoja!

Vierailija
10.01.2021 |

??

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyvät hyvin. Autoillessani olen kiitollinen jokaiselle hyviä heijastimia käyttävälle. Pimeinä kulkevat ovat ihan kauheita autoiijan kannalta. Eivät varmasti itse ymmärrä miten saattavat olla täysin näkymättömiä.

Aina tämä sama ”mielipide”. Keksikää jo uusia valjashullut.

Vierailija
22/33 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sellaiset töistä, käyttäisin niitä itse jos lenkkeilisin juuri nyt. Mieheni käyttää niitä työmatkapyöräiluun tai juoksulenkeillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoilijana täältäkin isot kiitokset kaikille, jotka käyttävät heijastimia. Yleensä ne valjaat näkyvät todella hyvin.

Vierailija
24/33 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ne heijastinvaljaat jotka aikuisillakin päällä pimeess. 

Kyllä kyllä. 

Hyvältä näyttää, virkamies poliisi joka nurkassa nykyään siis. Ennen niitä käytti vain poliisit.

Vierailija
25/33 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalaiset nääs kuolee heti jos astuvat ulos ilman heijastinvaljaita ja talvisaappaita. Siellä ukot ajelee kännissä täysillä ilman valoa ja akat puolestaan kävelee keskellä tietä. 😂🤣👌🏼

Todellakin tämä. Ja jos toinen jalka isovarpaan kohdalta hiukan kastuu normaaleissa kengissä, se on keuhkokuume ja varpaan amputointi heti. 🤦🏿‍♂️

Vierailija
26/33 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeässä varmaan hyvät, mutta eilen iltapäivällä hiihtolenkillä ei minulla mennyt ihan perille, mihin ne valjaat auttoi.

Vierailija
27/33 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Sain sellaiset töistä, käyttäisin niitä itse jos lenkkeilisin juuri nyt. Mieheni käyttää niitä työmatkapyöräiluun tai juoksulenkeillä.

Pue ne kissalles ja työnnä sille vielä kuuma lakritsi perseeseen.

Vierailija
28/33 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Pue ne kissalles ja työnnä sille vielä kuuma lakritsi perseeseen.

Voi, oliko kommentissani jotain mistä pahoitit mielesi?

Vierailija
29/33 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/33 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisella heijastiliivit ja -valjaat on turhan korkealla auton lähivaloille. Paras olisi polven korkeudella.

Vierailija
31/33 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona liikkumisesta ilman valjaita pitäisi antaa sama tuomio kuin tapon yrityksestä.

Vierailija
32/33 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan paljon autoa ja on hankala huomata joitain ihmisiä, joilla on vain pieni heijastin tai ei ollenkaan. Vielä ei sentään ole kukaan jäänyt alle .. Mutta olen ERITTÄIN kiitollinen jokaiselle, joka käyttää näitä valjaita tai mitä ikinä ovatkaan, koska ne näkyvät hyvin ja vieläpä kauas! Joten kiitos siitä, että suojelette itseänne ja ajattelet myös autoilijoita.

Vierailija
33/33 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme