Mitä mieltä heijastinvaljaista? Ei sit negoja!
Kommentit (33)
Sain sellaiset töistä, käyttäisin niitä itse jos lenkkeilisin juuri nyt. Mieheni käyttää niitä työmatkapyöräiluun tai juoksulenkeillä.
Autoilijana täältäkin isot kiitokset kaikille, jotka käyttävät heijastimia. Yleensä ne valjaat näkyvät todella hyvin.
Ai ne heijastinvaljaat jotka aikuisillakin päällä pimeess.
Kyllä kyllä.
Hyvältä näyttää, virkamies poliisi joka nurkassa nykyään siis. Ennen niitä käytti vain poliisit.
Vierailija kirjoitti:
Maalaiset nääs kuolee heti jos astuvat ulos ilman heijastinvaljaita ja talvisaappaita. Siellä ukot ajelee kännissä täysillä ilman valoa ja akat puolestaan kävelee keskellä tietä. 😂🤣👌🏼
Todellakin tämä. Ja jos toinen jalka isovarpaan kohdalta hiukan kastuu normaaleissa kengissä, se on keuhkokuume ja varpaan amputointi heti. 🤦🏿♂️
Pimeässä varmaan hyvät, mutta eilen iltapäivällä hiihtolenkillä ei minulla mennyt ihan perille, mihin ne valjaat auttoi.
Lakukissa kirjoitti:
Sain sellaiset töistä, käyttäisin niitä itse jos lenkkeilisin juuri nyt. Mieheni käyttää niitä työmatkapyöräiluun tai juoksulenkeillä.
Pue ne kissalles ja työnnä sille vielä kuuma lakritsi perseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Pue ne kissalles ja työnnä sille vielä kuuma lakritsi perseeseen.
Voi, oliko kommentissani jotain mistä pahoitit mielesi?
Aikuisella heijastiliivit ja -valjaat on turhan korkealla auton lähivaloille. Paras olisi polven korkeudella.
Ulkona liikkumisesta ilman valjaita pitäisi antaa sama tuomio kuin tapon yrityksestä.
Ajan paljon autoa ja on hankala huomata joitain ihmisiä, joilla on vain pieni heijastin tai ei ollenkaan. Vielä ei sentään ole kukaan jäänyt alle .. Mutta olen ERITTÄIN kiitollinen jokaiselle, joka käyttää näitä valjaita tai mitä ikinä ovatkaan, koska ne näkyvät hyvin ja vieläpä kauas! Joten kiitos siitä, että suojelette itseänne ja ajattelet myös autoilijoita.
Aina tämä sama ”mielipide”. Keksikää jo uusia valjashullut.