Mitä mieltä heijastinvaljaista? Ei sit negoja!
Kommentit (33)
Ihan hyvä väline taaperoikäisille ja miksei tarpeen vaatiessa leikki-ikäisillekin.
Vierailija kirjoitti:
Negat sulle, ääliö
Mistä moinen pahaolo? Jaxuhali!
Helpot ja vaivattomat käyttää. Hyvä henkivakuutus.
Aivan parhaat. Varsinkin yhdistettynä heijastinmaskiin.
Kysyt mielipiteitä. mutta hyväksyt vain yhdenlaiset mielipiteet. Jotenkin niin tyypillistä.
Paljon autoilevana olen aina todella hyvilläni, kun ihmiset näkyvät kunnolla pimeässä.
Tuolta löytyy vaikka mitä eri väreissä.
" Jos liikut ulkona pimeällä ilman heijastinta, rekisteröidy elintenluovuttajaksi. Se voi pelastaa jonkun hengen".
Ainakin meidän huonosti valaistulla kylätiellä ovat tarpeelliset. Autoilijana arvostan jalankulkijaa, joka tekee itsensä näkyväksi
On ne kätevämmät ja kauniimmat kuin heijastinliivit.
Mikä tahansa toimiva heijastin on hyvä olla olemassa pimeässä. Myös heijastavat hanskat ovat hyvät, muistaakseni näin niitä Biltemassa joskus.
Hyvin näkyy! Meilläpäin niitä paljon käytössä T: autoilija joka lenkkeilee itse myös niissä, koiralla kans.
Näkyvät hyvin. Autoillessani olen kiitollinen jokaiselle hyviä heijastimia käyttävälle. Pimeinä kulkevat ovat ihan kauheita autoiijan kannalta. Eivät varmasti itse ymmärrä miten saattavat olla täysin näkymättömiä.
Maalaiset nääs kuolee heti jos astuvat ulos ilman heijastinvaljaita ja talvisaappaita. Siellä ukot ajelee kännissä täysillä ilman valoa ja akat puolestaan kävelee keskellä tietä. 😂🤣👌🏼
Negat sulle, ääliö