Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi kutsui " GRILLIjuhliin" , ne grillattavat ovat

Vierailija
02.08.2006 |

aina camping makkaraa, keitettyjä perunoita ja purkkipikku maissia, ja aina jälkkäriksi vadelmarahkaa ............. anoppi käski laittaa juhlatamineet päälle ........... siistiä

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jo aikapäiviä sitten juhlittu :D

Vierailija
22/27 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

appiukko kutsui grillijuhliin, kysyttiin tarvitseeko tuoda jotain, ei kuulema tarvinnut kun oli niin paljon ruokaa.

Meitä on siis kaksi aikuista ja kolme lasta...

Perillä huomattiin että "grillattavat" olivat YKSI paketti makkaraa (VIISI makkaraa) sekä KUUSI perunaa. Lisäksi "salaattina" oli tomaattilohkoja kahdeksan ja yksi kurkku siivutettuna.

Ihan jees, ajetitin siis 100km ja ruokaa piti olla paljon.

Voi vittu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

campinghän on niin tasalaatuista jauhomakkaraa, ei kökön kökköö :-D

Yhdyn aiempiin näkemyksiin: viekää toki herRkumpaa evästä, ikäänkuin nyyttärimielellä;-D

Vierailija
24/27 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai se että anoppi kehtasi pyytää laittaa parempaa päälle? Tuntuu, että taitaa olla tuo jälkimmäinen: että kehtaa komennella ja vihjailla pukeutumisesta vaikka tarjottavat on kuin mistäkin rääsylästä.

Kummin päin tilanne on? Sä tunnet alemmuutta koska sosiaalinen stauksesi on matalampi kuin anopin vai sä tunnet ylemmyyttä koska sosiaalinen statuksesi on ylempi kuin anopin ja silti se luulee voivansa kertoa sulle miten pukeudutaan?

Vierailija
25/27 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse aivan onneton ruuanlaittaja, joten mulle sopisi tuo anoppi aivan loistavasti. Ja tykkäisin noista ruuistakin, vaikka toki arvostan esimerkiksi pikkusiskoani, jonka pihajuhlat ovat aivat täydellisiä virityksiä mielettömine menuineen ja sävytettyinen koristuksineen.

Ja mun anoppi... on onneksi juuri tuollainen. Paitsi, että mansikkarahka ei luonnistu. Heillä tarjotaan herkut kaupan pakastealtaista. RENTOJA ja yhdessäolo aina hauskaa!

Vierailija
26/27 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että makkaraa grillatessa tarttee olla juhlavaatteet, niin huh-huh! Onneksi oon kasvissyöjä: saa aina viedä omat ruuat jos tarjolla VAIN makkaraa. Tosin edes mun keskiluokkainen perheeni ei ikinä tarjoa vain makkaraa;) Siis vieraille, omalle porukalle saattaakin:)

Vierailija
27/27 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jo aikapäiviä sitten juhlittu :D

Vieläköhän ap:llä on sama anoppi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi