Yle keksi sopivat prosentit uutiseen, 80 prosenttia suomalaisista suorastaan haluaa coronarokotteen.
Kommentit (30)
So? Miljardit kärpäset ovat sitä mieltä, että kakka on hyvää. Ei kai se minuun mitään vaikuta. Muut saavat ottaa mun puolesta rokotteen vaikka joka päivä. Eikö se ole rokotehörhöistä hyvä, että kaikki eivät halua rokotetta, niin halukkaat sen varmasti saa.
Totuus lienee jossakin kansainvälisten eurooppalaisten tutkimusten välimaastossa 50-65%. Tuskin Suomessa on huonommin koulutettua pohjaa, kun kriittisesti suhtautuvat ovat länsimaissa paremmin koulutettua väestönosaa. Jenkeissä lienee toisin.
Ylellä ei ole linkkejä muihinkaan tutkimuksiin tai kyselyihin, josta uutisoivat. Epäiletkö jokaista ylen uutisen todenperäisyyttä, kun sinulle ei tarjoilla valmista linkkiä?
Kyselyn otanta on varmaan tehty jossain perussairaiden kilinikalla, jossa suurin osa rokotteeen luonnollisesti haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ylen "uutiset" alkaa muistuttamaan Suuren Johtajan uutisia Pohjois-Koreasta.
Öyhön öyhön öyhön öyhön öyhön öyhön öyhön öyhön öyhön öyhön öyhön öyhön öyhön öyhön öyhön öyhön öyhön öyhön öyhön öyhön öyhön
Vähänkö täällä on mielestäsi ulinaa rokotteiden riittävyydestä, ja rokotusten hitaudesta.
Nämä koronakriittiset ja rokotekriittiset ovat kyllä hassua porukkaa. Ovat pieni vähemmistö, mutta silti uskovat olevansa joukko, joka tietää paremmin kuin enemmistö. Kaikki muut vain ovat väärässä ja juuri he oikeassa. Kaikkien masilman valtioiden johto ja asiantuntijat ovat väärässä, mutta he itse ovat oikeassa. Joo, niin varmaan.
Mitä te tätä vellotte. Jokaisella on oma mielipide joka ei äskyttämällä muutu. Tehkää hyvä iltapala ja nauttikaa mielimusiikista niin psyyke tykkää. 😄
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ketään, joka haluaa rokotteen! Ainakaan heti!
Mun lähipiirissä on n 100 ihmistä ja kaikki haluamme ottaa rokotteen ja osa on jo saanut, eikä mitään sivuvaikutuksia ole tullut.
Toki otan, mutta annan ihan huolella muiden koestaa sen, eli ehkä kesällä...