Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos gyne sattui, sattuuko myös eka seksi kerta?

Vierailija
10.01.2021 |

Niin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään.

Vierailija
2/12 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos körrit jonkun masaimiehen kanssa, saattaapi pikkusen kirpasta..😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan gynekologista.

Vierailija
4/12 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tutustua itseesi ja venytellä paikkoja.

Vierailija
5/12 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu gynekologista ja seksikumppanista.

Vierailija
6/12 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gyne sattuu mulla aina ainakin jonkin verran, koska jännitän ja inhoan, enkä pysty rentoutumaan kuten seksiin. Lisäksi kiihotus tekee yhdynnän paljon helpommaksi. Ennen yhdyntää saatu orgasmi vilä helpommaksi, joten suosittelen, että ennen ekaa kertaa hoitelette sut ja sitten vasta sisään.

Vierailija
7/12 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gyne sattuu mulla aina ainakin jonkin verran, koska jännitän ja inhoan, enkä pysty rentoutumaan kuten seksiin. Lisäksi kiihotus tekee yhdynnän paljon helpommaksi. Ennen yhdyntää saatu orgasmi vilä helpommaksi, joten suosittelen, että ennen ekaa kertaa hoitelette sut ja sitten vasta sisään.

Miten "hoitelette sut ennen eka kertaa?

Mitä sä tuolla tarkoitat?

Vierailija
8/12 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sattuu alapään sorkkiminen jos en ole kiihottunut, joten gyne tuntuu aina ikävältä.

Edellisestä poiketen en suosittele välttämättä orgasmiin asti menemistä jo ennen yhdyntää, koska orgasmin jälkeen meikäläisen lämmittely pitää ns. aloittaa alusta. Yhdyntä sujuu siis parhaiten kun minut on eka nuoltu viittä vaille orgasmiin ja siitä jatketaan yhdynnällä. Yhdynnän aikana klitoriksen stimulaatio auttaa myös varmistamaan että penetraatio tuntuu hyvältä.

Vierailija
9/12 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gyne sattuu aina. Edes fistaaminen ei satu, että en tajua miten sitäkään hommaa ne ei opi tekemään ilman kidutusta.

Vierailija
10/12 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sattuu alapään sorkkiminen jos en ole kiihottunut, joten gyne tuntuu aina ikävältä.

Edellisestä poiketen en suosittele välttämättä orgasmiin asti menemistä jo ennen yhdyntää, koska orgasmin jälkeen meikäläisen lämmittely pitää ns. aloittaa alusta. Yhdyntä sujuu siis parhaiten kun minut on eka nuoltu viittä vaille orgasmiin ja siitä jatketaan yhdynnällä. Yhdynnän aikana klitoriksen stimulaatio auttaa myös varmistamaan että penetraatio tuntuu hyvältä.

Sinusta siis naista pitää kiihoittaa vain jotta miehen penetraatio olis hyvä. Mitä omaa arvoa on siis naisen ihan puhtaasti omalla nautinnolla? Ei saa saada orgasmia ennen miestä /penetraatiota? Voi luoja!

Vierailija
11/12 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta siis naista pitää kiihoittaa vain jotta miehen penetraatio olis hyvä. Mitä omaa arvoa on siis naisen ihan puhtaasti omalla nautinnolla? Ei saa saada orgasmia ennen miestä /penetraatiota? Voi luoja!

No nyt luit kyllä omiasi rivien välistä. Aloittaja kyseli ekan kerran sattumisesta. Totta kai meillä normaalisti on useita orgasmeja puolim ja toisin. Tuossa kommentissani otin ainoastaan kantaa siihen, että itselläni ei toimisi "naiselle orgasmi ja sitten mies sisään". :) Ja lisäksi en puhunut mitään siitä että penetraatio tuntuisi miehelle hyvältä, vaan että se tuntuu noilla järjestelyillä hyvältä MINULLE. En siis vanhojen kiputraumojen takia itse tahdo penetraatiota kuin erittäin kiihottuneena - jolloin sitten tosiaankin tahdon sitä.

Vierailija
12/12 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten "hoitelette sut ennen eka kertaa?

Mitä sä tuolla tarkoitat?

Hoitelu orgasmiin siis joko sormin tai kielellä, että siis mies tekee sen hellästi. Kun siis orgasmin todellakin voi saada ihan ilman sitä yhdyntääkin, sen tulet vielä huomaamaan. Onnea.