Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teidän mielestä 40v pitäisi olla saavutettuna elämässä?

Vierailija
10.01.2021 |

Alkaa 40v lähestyä ja oikein muuta en ole saavuttanut kuin vakituisen työpaikan. Puoliso, perhe, yms on jääneet haaveeksi.

Kertokaas te muut miten olette menestyneet?

M38

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Parasta tässä iässä on mielestäni se, että on vielä suhteellisen terve, mutta on jo kehittynyt henkisesti niin paljon, että kysymälläsi asialla ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
2/41 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kai ihan siitä, mikä itselle on oikeasti tärkeää. Toisten haaveita saati vaatimuksia ei ainakaan kannata toteuttaa.

Mulla on lapsi, vaikkei avioliitto kestänyt. Droppasin yliopistosta, mutta sain tosi hyvän työn. Mielekästä ja hyvää elämää jalat maassa. Harrastuksina partiota ja mökkeilyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jotain omista tavoitteista.

Vierailija
4/41 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä olla yhtään mitään, mutta olisi hyvä jos olisi sisäistä rauhaa ja onnellisuutta. Siihen pyrin nyt itsekin, kun tajusin että tiettyjen asioiden tavoittelu saa mielen maahan ja vie onnen ja ilon niistä, joita minulla jo on. Esimerkiksi oma talo on ollut unelmani pitkään, eikä siitä ollut helppo luopua, mutta onnistuin kun aloin ajatella nykyisestä kodista positiivisemmin, muutimme vähän järjestystä ja annoimme tavaraa pois. On kevyempi ja helpompi olla, kun ei enää tarvitse koko ajan miettiä että "sitten kun on talo".

Vierailija
5/41 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tärkeitä asioita.

Ja hyvä itsetunto niin ettei ainakaan rakenna omaa minuutta jonkun ns. yleisen normin varaan.

Vierailija
6/41 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi olla kehittynyt ihmisenä sellaiseen suuntaan, mitä Kristus opetti. Jokainen on siinä kehityksessä eri asteella tietyn ikäisenä mutta tärkeintä on se, että pyrkii kokoajan olemaan parempi ihminen.

Vierailija
7/41 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeakoulututkinto, reissu ausseihin, jenkkilään ja Japaniin.

Vierailija
8/41 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- maisterin tutkinto, mieluusti tuplamaisteri tai tohtori

- vaativa asiantuntijatyö hyvällä palkalla

- omakotitalo

- puoliso ja omia lapsia

Vierailija
9/41 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- viinalla vintti pimeäksi, check

- hu o rissa käyty kerran jos toisenkin, check

- otettu, petetty ja jätetty, check

- poliisin asiakkaana oltu, check

- postimerkkejä keräilty, check

Siinä nyt aluksi osviittaa. Jännä elämä.

Vierailija
10/41 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä neitsyydestä pitäisi päästä eroon ennen tuota.

Vierailija
11/41 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkeä. 

Vierailija
12/41 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- maisterin tutkinto, mieluusti tuplamaisteri tai tohtori

- vaativa asiantuntijatyö hyvällä palkalla

- omakotitalo

- puoliso ja omia lapsia

Entä jos tuo on oma henkilökohtainen painajainen niin mitä suosittelet silloin ?

Vierailija
13/41 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään listaa, josta ruksitaan asioita pois. Nelikymppisenä ehkä on jo jonkinnäköinen ajatus siitä, minkälaista elämää haluaa elää ja mahdollisesti saanutkin oman elämänsä muokattua siihen suuntaan. Se on tärkeintä.

Ainoa asia, jossa biologinen ikä merkitsee jotain on lapset. Jos niitä haluat, kannattaa lähivuosina edetä sen suhteen.

Vierailija
14/41 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoite on että asunto on siirtynyt pankin omistuksesta minulle. Ei välttämättä juuri tämä asunto, mutta että 40 vuotiaana asuisin velattomassa asunnossa.

Harrastuksissa tavoitteet on liian henkilökohtaisia tälle palstalle.

Vierailija
15/41 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henikökohtainen suhde saatanaan on varsin tärkeä. Eli sen etablointi.

Vierailija
16/41 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsit sikseen, itse täytän tänä vuonna 40 ja olen neitsyt. Kyllä se juna on minun kohdalla mennyt jo - jos nyt ikinä olen edes radan varrella asunutkaan. Eli, kukaan ei kajoa näin vanhaan kokemattomaan (ja jos kajoaisikin, niin ei niin vastenmieliseen kuin minä).

Kolmenkympinkriisit kärsineenä, en mä ole tässä kymmenessä vuodessa saavuttanut yhtään sen enempää. Ei ole parisuhdetta, ei parempaa työtä, unelmat eivät toteudu.

Vierailija
17/41 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa mitään listaa, josta ruksitaan asioita pois. Nelikymppisenä ehkä on jo jonkinnäköinen ajatus siitä, minkälaista elämää haluaa elää ja mahdollisesti saanutkin oman elämänsä muokattua siihen suuntaan. Se on tärkeintä.

Ainoa asia, jossa biologinen ikä merkitsee jotain on lapset. Jos niitä haluat, kannattaa lähivuosina edetä sen suhteen.

Tämäpä se onkin kun sitä ei ole saanut vietyä sellaiseen suuntaan kuin olisi halunnut, pelkkiä pettymyksiä vain tullut. Itse olen kipuillut tämän asian kanssa nyt jo pari vuotta.

M38

Vierailija
18/41 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on helppo tutkia deittimaailmassa. 

Kokeilee samalla kuvalla, mutta erilaisilla profiileilla. Huomaa pian, että 40-vuotias kouluttamaton työtön on aika erisarjassa kuin korkeakoulutettu esimies.  Samalla kannattaa vertailla kaveripiiriin. Jos suurimmalla osalla on joku tehtynä tai saavutettuna niin ehkä sullakin kannattaisi olla se.

Vierailija
19/41 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsit sikseen, itse täytän tänä vuonna 40 ja olen neitsyt. Kyllä se juna on minun kohdalla mennyt jo - jos nyt ikinä olen edes radan varrella asunutkaan. Eli, kukaan ei kajoa näin vanhaan kokemattomaan (ja jos kajoaisikin, niin ei niin vastenmieliseen kuin minä).

Kolmenkympinkriisit kärsineenä, en mä ole tässä kymmenessä vuodessa saavuttanut yhtään sen enempää. Ei ole parisuhdetta, ei parempaa työtä, unelmat eivät toteudu.

Meitä on muitakin. Valitettavasti se stigma neitsyyttä kohtaan on niin suuri, että emme voi asiasta julkisesti puhua ja siksi emme myöskään toisiamme kohtaa. Tsemppiä sulle jatkoon.

Vierailija
20/41 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vaipoista. Edes muutamaksi vuodeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä