Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Sanna ei ota mallia Israelista kuinka koronaa hoidetaan?

Vierailija
10.01.2021 |

Suomeen tarvitaan uudet vaalit kuten Israelissakin on tehty.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinivalkoisen lipun lisäksi ei paljoa yhteistä ole.

Vierailija
2/19 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netanjahu ei ole rokottanut ketään, eikä myöskään Sanna. Mutta senhän sinä tiedätkin, haluat vain spämmätä runkatessasi että "Sanna Sanna Sanna...".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meillä on joulu.

Vierailija
4/19 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet turha palstapoika, jolla ei ole muuta elämää kuin täällä häiriköinti. Onko voimaannuttava tunne?

Vierailija
5/19 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska meillä on mm vihreät vasemmisto ja Persut niin ei pysty hoitamaan asioita tehokkaasti.

Persut eivät ole hallituksessa.

IHANKO TOTTA? Viiltävä analyysi palstan älyköltä.

Vierailija
6/19 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitäisi tietää vähän enemmän, mistä ja miten paljon ja millä hinnalla jne ja sitten verrata.

Vierailija
7/19 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netanjahu ei ole rokottanut ketään, eikä myöskään Sanna. Mutta senhän sinä tiedätkin, haluat vain spämmätä runkatessasi että "Sanna Sanna Sanna...".

Netanjahu johtaa maata, Sanna ei.

Molemmat johtavat maata, kumpikaan ei johda rokotuksia.

Israelilla menee muuten kohta 4000 koronakuoleman raja rikki, Suomella 600.

On fakta, että Israel saa rokotukset kohta loppuun ja yhteiskunta voidaan avata. On fakta, että Suomi on epäonnistunut rokotuksissa ja kesä vietetään rajoituksien parissa. Sanna epäonnistui pahasti tehtävissään.

Vierailija
8/19 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tulee vaikkapa maskeihin rokotuksiin, rajoituksiin, tehohoitoihin,  talouteen, ISRAELINKIN talous ja kaikki yrittäjät ovat jo kärsineet ja niin edelleen.

Tähän liittyy sekin, että Britanniassa nyt, ja syksyn kuolleisuus ei ole TIPAAKAAN KOHOLLA, jos vertaa Talveen 2017-2018. Se tulee esille Euromomon Z-käyrästä, UK kohdalla, sivustolla Pooled Deaths. Etsi UK halutessasi ohesta:

https://www.euromomo.eu/graphs-and-maps

Mitään tarvetta rokottaa koko kansaa ei ole, siihen suostuttelevista maskituksista ja maskittajista puhumattakaan, saati tarvetta näille rokotuksiin vaativille rajoituksille, mutta kun on Fear Of The Dark!

Fear of the Dark

Pimeän pelko; Sairaalat ja henkilökunta, hoitajat, lääkärit koronassa levittämässä sitä viattomiin potilaisiin; New York, Kauhujen sairaala Italiassa; Ruotsin sairaalat; Tampereen Rauhanniemen geriatrinen sairaala; Jyväskylän kaupunginsairaala, Espoo,

Minä olen Talousmies ja Lääkäri, joka kulkee yksin,

Ja kun kuljen hämärää tietä,

Yöllä, tai läpi sairaalan,

Kun valo alkaa muuttua,

Tuntuu niin erikoiselta,

Hiukan pelottavalta kun on pimeä,

Pimeän pelko,

Pimeän pelko,

Mulla on jatkuva tunne, että se on lähellä,

Pimeän pelko,

Pimeän pelko,

Minulla on tunne, että tartunta on koko ajan takana,

Oletko koskaan ollut yksin yössä,

Ajatellut askeleita tulevan takaa,

Kääntynyt, mutta siinä olikin vain sinä,

Ja pudistat itseäsi,

Ja on vaikea katsoa uudelleen,

Koska olet ihan varma, että joku on takana,

Fear of the Dark,

Fear of the Dark,

I have a constant fear that something´s allways near,

Fear of the Dark,

Fear of the Dark,

On tunne että joku on jatkuvasti takana,

Kun kuljen hämärää tietä,

Olen Talousmies ja Lääkäri joka kulkee yksin.

Loppu:

Odotan kylmässä huoneessani, joko kello alkaa soida,

Muistelen mennyttä elämääni, eikä ole kauaa aikaa,

Koska kun kello on viisi he vievät minut rokotteelle,

Aika, hiekka lasissa on käymässä vähiin,

Kun Hän tulee lukemaan minulle viimeiset tiedot,

Katson lasin läpi maailmaa, joka teki minulle väärin,

Kun he hakevat minut käytävälle, joku huutaa huoneesta,

Tiede on kanssasi! Jos Tiede on kanssani, miksi minulle tehdään näin?

Terveuloa vain sisään! Tervetuloa nyt sisään!

Kyllä! Täydellinen olkoon nimesi

Täydellinen olkoon nimesi

Yeah

ENCORE; Loppu; END

Vierailija
9/19 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jo nyt alkaa varailemaan kesän matkoja. Suomessa lomaa ei kannata viettää kun rajoitukset pilaa kesän.

Vierailija
10/19 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israelissa on aivan järkyttävä tilanne tartuntojen suhteen. Rokotukset eivät ainakaan vielä näy niissä. Kannattaa seurata maailman uutisia.

Vierailija
11/19 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa jo nyt alkaa varailemaan kesän matkoja. Suomessa lomaa ei kannata viettää kun rajoitukset pilaa kesän.

Pilanneet jo kohta vuoden, ja samoin Californiassa, ja Lontoossa, ja niistä rajoituksista ei ollut siellä tippaakaan hyötyä, vaan haittaa, koska korona on jo nyt mennyt käytännössä kummankin paikan lävitse.

Jos olisivat sen sijaan keskittyneet siihen, että laitokset hoitavat asiansa hyvin, eivätkä PIMEÄN PELOSSA! Niin paljon useammalla olisivat asiat hyvin!

Ei ainoastaan rahoissa kieriskelevillä tutkijoilla ja poliitikoilla. Koko elämäkin olisi useammilla paremmin.

Vierailija
12/19 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Israelissa on aivan järkyttävä tilanne tartuntojen suhteen. Rokotukset eivät ainakaan vielä näy niissä. Kannattaa seurata maailman uutisia.

Oli tilanne järkyttävä tai ei, kun rokotukset on suoritettu, on korona ohi. Tämä on fakta joka näiltä Sanna faneilta unohtuu.

Suomi epäonnistui rokotuksissa.

Vierailija
13/19 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli tilanne järkyttävä tai ei, kun rokotukset on suoritettu, on korona ohi. Tämä on fakta joka näiltä Sanna faneilta unohtuu.

Ei ole fakta että korona katoaa kun kansa on rokotettu. Tai oikeastaan on fakta että näin ei tapahdu. Uusia muunnoksia syntyy koko ajan ja tulee maahan ulkomailta, joita ei ole rokotettu.

Ei itse asiassa ole edes järkevää hirttäytyä yhteen rokotukseen ja pistää kaikki paukut siihen kolminkertaisella hinnalla.

Miksi yleensäkään hirttäytyä johonkin rokotukseen, joka ei kuitenkaan ole täydellinen.

Vierailija
14/19 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole fakta että korona katoaa kun kansa on rokotettu. Tai oikeastaan on fakta että näin ei tapahdu. Uusia muunnoksia syntyy koko ajan ja tulee maahan ulkomailta, joita ei ole rokotettu.

Ei itse asiassa ole edes järkevää hirttäytyä yhteen rokotukseen ja pistää kaikki paukut siihen kolminkertaisella hinnalla.

Sittenhän rajoitukset ovat turhia.

Vierailija
15/19 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi yleensäkään hirttäytyä johonkin rokotukseen, joka ei kuitenkaan ole täydellinen.

Siksi, että rajoitukset saadaan pois.

Vierailija
16/19 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että rajoitukset saadaan pois.

Rajoitukset saadaan pois saman tien, kun joku tolkun ministeri päättää niin. Ihan naurettavaa pelleilyä jonkun nuhakuumeen takia.

Vierailija
17/19 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen byrokratia ei oikein istu Isreaelin tapaan hoitaa asioita. Sanna Marin ei rokota ketään eikä rokottaisi Halla-ahokaan. Olen pandemian aikana useammankin kerran todennut, että me taidetaan elää jossain "Sovjet Finlandissa", kun mikään ei onnistu eikä mikään ole mahdollista byrokratian vuoksi. En kaipaa mitään diktatuuria, mutta ei tämä byrokratiakaan nyt pandemiatilanteessa mikään neronleimauskaan ole. 

Vierailija
18/19 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen byrokratia ei oikein istu Isreaelin tapaan hoitaa asioita. Sanna Marin ei rokota ketään eikä rokottaisi Halla-ahokaan. Olen pandemian aikana useammankin kerran todennut, että me taidetaan elää jossain "Sovjet Finlandissa", kun mikään ei onnistu eikä mikään ole mahdollista byrokratian vuoksi. En kaipaa mitään diktatuuria, mutta ei tämä byrokratiakaan nyt pandemiatilanteessa mikään neronleimauskaan ole. 

Oli syy mikä tahansa, Suomessa on silti edelleen Euroopan paras ja yksi maailman parhaista koronatilanteista. Mielestäni turvallisuus on rokotteessakin tärkeintä, eli ei oteta käyttöön millään hätäluvilla Astra Zenecaa jota ei ole vielä tarpeeksi tutkittu ja turvalliseksi todettu. Luotan 100% Sannan ja Suomen terveydenhuoltojärjestelmän kykyyn rokottaa kansalaisia siinä tahdissa kun rokotteita tänne saadaan. Ja vaikka tavallisen nuorison rokotukset menisivätkin syksyyn, sammuu epidemia taas kesäksi ja koko ajan lisääntyvä rokotesuoja vähentää taudin leviämistä. 

Vierailija
19/19 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on pärjännnyt ihan hyvin lähinnä syystä, että se on harvaan asutettu maa ja kansalaiset keskimäärin itse ymmärtävät asiat paremmin kuin hallitus ja viranomaiset. Tarvittaessa toimitaan niin kuin parhaaksi nähdään tomppeleiden horinoista huolimatta, niin kuin viime keväänä nähtiin.