En tajua tätä WhatsAppin joukkopakoa.
Minun mielestäni ei uusissa käyttöehdoissa ole mitään sellaista, jota ei voisi hyväksyä. Urkkikoot vain kaikki puhelimeni tiedot, minulla ei ole mitään salattavaa. En ikinä aio poistaa WhatsAppia, enkä etenkään ladata mitään joutavan Signalia. Se on muutenkin täysi kopio WhatsApista. No, omapahan on heidän syy, joilla on puhelimellaan jotain sellaista, mistä ei haluaisi muiden tietävän.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on sellaista mitä ei ymmärrä?
Jos on edes pienikin pelko siitä, että tietojasi käytetään väärin, niin miksi käyttää palvelua kun samanlaisia on muitakin?
Facebook on jatkuvasti oikeudessa kun se rikkoo lakia.
Ainahan siellä on se pieni pelko, vai oletko päässyt kurkistamaan jokaisen käyttämäsi palvelun lähdekoodia? Et todellakaan ymmärrä tai tiedä, kuinka paljon sinusta on lokeroitu tietoja eri paikkoihin. Aivan sama mitä palveluja käytät, varsinkin ilmaisia. Jos se ei maksa mitään, sinä olet tuote.
Ihminen, jolla ei ole mitään salattavaa on erittäin epäilyttävä.
Muski-setä sanoi, että kannattaa vaihtaa kaverin sovellukseen niin sinne menevät lampaat edessä ja pässit perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on sellaista mitä ei ymmärrä?
Jos on edes pienikin pelko siitä, että tietojasi käytetään väärin, niin miksi käyttää palvelua kun samanlaisia on muitakin?
Facebook on jatkuvasti oikeudessa kun se rikkoo lakia.
Ainahan siellä on se pieni pelko, vai oletko päässyt kurkistamaan jokaisen käyttämäsi palvelun lähdekoodia? Et todellakaan ymmärrä tai tiedä, kuinka paljon sinusta on lokeroitu tietoja eri paikkoihin. Aivan sama mitä palveluja käytät, varsinkin ilmaisia. Jos se ei maksa mitään, sinä olet tuote.
Siksi juuri ei pidä käyttää palveluita joihin ei luota.
Vierailija kirjoitti:
Muski-setä sanoi, että kannattaa vaihtaa kaverin sovellukseen niin sinne menevät lampaat edessä ja pässit perässä.
Niin sanoi myös Edward Snowden ja on vielä hengissä Signalin vuoksi.
laitas sun sähköposti ja sen salasana jakoon, me käydään vähän kattelee
Liityin Facebookiin. Mulle tuli kaveriehdotuksia, joita on puhelimeni yhteystiedoissa tai puolitutuista, joiden tietoja ei ole, mutta saattaa olla yhteystietojen yhteystietoja. Miten tämä on mahdollista? geemailia käytän.
Ihminen nyt haluaa kuvitella käyttävänsä jonkinlaista valtaa kun vaihtaa yhden sovelluksen tai muun tuotteen toiseen. Tässäkin tapauksessa molemmat pyörii joka tapauksessa 24/7 vakoilulaitteella, joten se on aivan yhdentekevää.
Te olette kaikki jo ottaneet Pedon merkin, teistä tiedetään kaikki, ja nekin joista ei tiedetä, pystytään peilaamaan kaikista muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa on, että jotkut vielä kuvittelevat pysyvänsä piilossa. Kun on ostanut älypuhelimen, on myynyt sielunsa kaikille urkkijoille. Joten tuossa uutisessa ei ole mitään uutta. Aivan varmasti wa on jo ennenkin urkkinut, eikä tasan varmana muut palvelut ole sen puhtoisempia. Jos kyseessä on ILMAISpalvelu kuluttajille, niin kyllä sen rahan on pakko jostain tulla.
En käytä mitään palveluita puhelimella, kuten en tietokoneellanikaan.
Sincc
Kyllä sun jokainen avaamasi sivu jää muistiin ja kaikki sun tännekin vauvapalstalle kirjoittamasi asiat on jossain. Sinä et niitä pois saa ikinä. Ei vaikka kuinka tyhjentäisit sivuhistorian. Kun nettiä käyttää, KAIKKI siellä pysyy.
Se vähän riippuu. Kaatuneet sivut voi hävitä. Mä lähinnä tarkoitinkin sellaisia sivuja minne kirjoitetaan jotain mikä on totta.
Sincc
Ymmärrän että tietojani voidaan urkkia. Mutta miksi joku kiinnostaisi juuri minun tiedoistani? Olen aivan tavallinen ja jopa tylsä ihminen joka elää rutiininomaista elämää.
Kuka näistä mun tiedoista ihan oikeasti kiinnostaisi? Maailmassa on miljardeja ihmisiä. Niin miksi juuri minä??
Vierailija kirjoitti:
Ihminen nyt haluaa kuvitella käyttävänsä jonkinlaista valtaa kun vaihtaa yhden sovelluksen tai muun tuotteen toiseen. Tässäkin tapauksessa molemmat pyörii joka tapauksessa 24/7 vakoilulaitteella, joten se on aivan yhdentekevää.
Te olette kaikki jo ottaneet Pedon merkin, teistä tiedetään kaikki, ja nekin joista ei tiedetä, pystytään peilaamaan kaikista muista.
Vaihtaa Mikkisoftalla koneeseen yhden osan, niin kuuluu Pling .. mitäs teit ? Mitä osia vaihdoit ?
Sincc
Laittaa usb johdon kiinni, mikkisoftalla koneeseen: Pling .. luetaan tikkua ..
Sincc
En ole Facessa. Jatkan Whatsappin käyttämistä ihan normaalisti.
Mutta sitten on tunnukset hukassa -> ei meillä ole mitään tietoa kuka sä oot ;)
Sincc
Paitsi, kerran. Kerran. Rehellisesti myönsivät jossain palvelussa, ok, no tässä sulle uudet tunnukset.
Kyllähän me kytätään ja tiedetään kuka sä oot, vaikka sun kaikki tunnukset meni kun koneesi hajosi !!
En sano, etteikö kannattaisi vaihtaa turvallisempiin sovellusvaihtoehtoihin, jos sellaisia saatavissa on - mutta on vaan pessimistinen olo, että taistelu yksityisyydestä on jo kauan sitten hävitty. Ja tämä WhatsApp on yksi neula heinäsuovassa.