Olen lopenuupunut äitiyteen.
Erotessa varmaan saisi edes joskus yhden päivän lomaa. Onnekkaita olette te, joilla on osallistuva puoliso ja tukiverkkoa. Rakastan lapsiani, mutta en jaksa tätä työleiriä.
Kommentit (10)
Vastuu se kuuluu isällekin. Jätä muksut hänen hoitoonsa ja lähde. Niin ne miehetkin tekee harvase päivä.
Vierailija kirjoitti:
Jättäisitkö mies lapset hoitamatta, jos lähdet lomalle?
Olen kerran tai pari vuodessa käynyt muutaman päivän lomalla. Nythän ei koronan vuoksi oikein pääse mihinkään. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättäisitkö mies lapset hoitamatta, jos lähdet lomalle?
Olen kerran tai pari vuodessa käynyt muutaman päivän lomalla. Nythän ei koronan vuoksi oikein pääse mihinkään. -ap
Kyllä me ollaan ainakin vuokrattu mökki ja oltu siellä ihan omissa oloissamme.
Mulla välillä samaa, olen yh. 2 lasta. Mulla on auttanut vähän, kun aloitin työt ja opinnot. On jotain muuta sisältöä kuin leikkipuisto, lounas, välipala, pyllyn pyyhkiminen, iltarutiinit, siivous, siivous ja vielä kerran siivous. Yöunista en tingi, koska muuten ei jaksa. Nyt pääsen välillä jo saunaan yksin. Mutta kyllä odotan, että nuoremmankin kanssa voisi tehdä jo jotain aidosti kivaa, vaikka satunnaisesti ihan tykkään leikkiäkin. Onneksi vuodet kuluu nopsaan. Sit vaan kaiholla muistelen, miten suloisia palleroita noi oli. ❤
Vierailija kirjoitti:
Itse tajusin että vain yksi lapsi. Hän täyttää pian 18v.
Itse tajusin, että tasan nolla lasta. Nollalapsi täyttää tänään ja aina nolla vuotta.
Ehhehee ja samalla ihmetellään mikseivät naiset enää lankea lasten hankintaan.