Seurustelisitko 170m miehen kanssa
Kommentit (46)
Jos olisin sinkku ja mies muuten ihana niin kyllä. N165cm
Voisin piiloutua 170m miehen housuihin ja elää siellä piilossa tältä ahdistavalta maailmalta loppuelämäni, ei huono 🤔
Kyllä, tosin olen itse lyhyt eli alle 160cm. Pituutta enemmän ratkaisee ruumiinrakenne (siis kun puhutaan vain ulkonäöstä, oikeasti tietty ratkaisee kaikki muu). Mutta hintelistä miehistä en tykkää, siitä jää joku turvallisuudentunne uupumaan. Mieheni on 169cm, mutta ei hän minusta tunnu mitenkään lyhyeltä, kun on harteikas ja hyväryhtinen tyyppi. Ja itsetunto on a ja o - pituutta ei voi kukaan lisätä, mutta tapa kantaa oma kroppansa lisää senttejä suuntaan ja toiseen.
mä oon 156senttinen pätkä, joten ei mitään estettä.Ainakaan tuon pituuden takia
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jos_mulkku olisi 25 cm.
jos löysänä 25 cm niin jäykkänä sitten puoli metriä. Omani on n. 7cm levossa ja 16 cm herällään
Elämä olis melko hankala kuin puoliso ei mahtuis autoon, asuntoon, junaan, kauppaan ja vaatteetkin pitäis tehdä itse.
170cm mies taatusti löytää seuraa jos on lääkäri! Roskakuskilla voi olla pituuden kanssa hankalampaa!
Jos en olisi jo naimisissa 167-senttinen kanssa niin voisin. Olen itse myös 167 cm.
Olen ja seurustelen tai siis olen naimisissa ollut jo 12v. Tää 10 cm pituusero on täydellinen. Ei tarvii kurotella tai kumarrella kummankaan ja on helppo ottaa arjessakin katsekontaktia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 156 cm pitkä, joten kaikki miehet jotka on vähintään 165 cm kelpaa minulle.
Huoh teitä savolaisia persjalka-akkoja.
kyllä 156 cm nainen on taatusti paremman näköinen persjalkana kuin pitkäsäärenä. Samoin ku 190cm näyttää premmalta pääjalkaisena kuin hessuhopo-kroppaisena
Ottaisin yhden heti tyypin, joka juurikin osapuilleen tuon pituinen. Mutta on varattu ja vaikka ei olis niin tuskin silti mua huolis. Super-lupsakka tyyppi ja sana hallussa.
No en tietenkään kun en itsekään ole kjääpiö.
En pidä liian pitkistä miehistä, ovat niin groteski näköisiä. Joo, 165-175 on minulle ok. Mutta pituus ei ole ollenkaan pääkriteeri kumppanin valinnassa. Jos henkilöllä on hyviä ominaisuuksia, arvomaailma kunnossa ja kemiat pelaavat, pituudella ei ole merkitystä.
Hankalaahan se olisi kun toinen ei mahdu edes sisätiloihin tuolla 170m varrellaan.
riippuu mitä muuta tarjota, sama juttu jos on 186. Onhan naisia jotka on alle 170 .
Voisin seurustella 170cm miehen eli vähän itseäni pidemmän kanssa, jos mies olisi kuitenkin muuten minua kookkaampi ja hyväkroppainen, erittäin komea ja lisäksi tietysti miellyttävä persoona. Mieluummin kuitenkin reilusti pidempi, ihanne 180cm tai enemmän.
Haluaisin muistosi kuvan, jos ratsastaisin 170-metrisen miehen peniksellä kuin noita luudanvarrella :0
Näin reaalimaailmassa olen olut suhteessa 162-senttisen miehen kanssa. Itse olen 167 cm pitkä.
Tietysti. Olen itse saman pituinen
Se 20m?