Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanoisit miehelle joka ei koskaan auta vauvanhoidossa perustellen sen-

Vierailija
02.08.2006 |

sillä että käy päivisin töissä: " vittu mä en ala kahta työtä tekemään" , kun häntä pyytää hoitamaan vauvaa edes tunnin illassa. Sitä hän ei pysty käsittämään että lapsenhoito on nimenomaan äidin päivätyötä! Hermot menee.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes isäksi

Vierailija
2/10 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei tepsisi, sanoisin Adios!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä lastentekoa on harjoiteltu, yhdessä se on alulle pantu. Yhdessä se myös hoidetaan. Piste!"

Vierailija
4/10 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei tuollaista miestä olisi.

Vierailija
5/10 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyisin että kuinka hyvin hän haluaa että lapsi tuntee isänsä...

Vierailija
6/10 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on isompi ja ymmärtää jotain. Erohan meille tuli...syitä kyllä toki muitakin.

Vierailija
7/10 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvitaukoja sekä muita lepotaukoja riittävästi. siis jos toi vauvanhoito kerta päivätyötä on.

Vierailija
8/10 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkiviisaus on kai turhaa mutta en olis kyllä tommosen idiootin kanssa lapsia edes ryhtynyt tekemään..

Vierailija
9/10 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvanhoitoon.

Sanoisin miehelle, että hän myös menettää samalla paljon, kun ei käytä aikaansa lapseen.

Vierailija
10/10 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3 lasta,josta 1 miehen,1 minun ja 1 yhteinen. Kaikki lapset asuvat meillä ja kumpikaan edellisistä suhteista olevista ei vietä viikonloppuja etäisänsä/etä-äitinsä kanssa.

Omaa aikaa mies ottaa kyllä.Tälläkin hetkellä ulkomailla kaveriensa kanssa 12 päivää kestävällä reissulla. Työ on miehellä raskasta,mutta mielestäni se ei ole mikään peruste olla hoitamatta lapsia.

Kyllä lasten hoitokin ihan työstä käy ! Omaa vikaakin siinä ettei tule lähdettyä tarpeeksi usein pois kotoa. Syinä ovat kuitenkin se,että saisin melkein olla vain yksinäni,ellen halua sitten " rentoutua" jonkun kaverini luona tai kanssa jolla on lapsia. Ja sehän ei mielestäni ole omaa aikaa,jos saa touhuta toisten lasten kanssa.

Niin mitä tuohon kysymykseen tulee,niin en osaa vastata. Oma mieskin tuntuu hoitavan vasta kun pyytää tai jättää lapsen kotiin miehen kanssa. Jos mies ja minä ollaan kummatkin kotona saa siis jatkuvasti pyytää tekemään jotain; " syötätkö lapsen?" " pesetkö lapsen?" .......

Toinen syy miksei tule lähdettyä on miehen ja minun yhteinen aika. Tuntuu ettei sitä jää,jos minäkin hyppään omilla menoilla miehen lisäksi.

Vinkkejä tännekin ! Kiitos,jos joltain löytyy !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi