Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarhapäivä -elokuva

Vierailija
10.01.2021 |

Miten te koette Tarhapäivä -elokuvan Antin roolin Enniä kohtaan?
Eli onko tämä vain seksin perässä? Entä olisiko Antti ollut Ennin ystävä, jos ei olisi ollut tästä kiinnostunut seksuaalisesti?
Kiukutteliko Antti koko leffan ajan, kun ei lohjennut? Antoiko Enni itsensä velvollisuudentunnosta Antille elokuvan lopussa?
Olen nainen ja itse en koe elokuvaa näin. Juttelin toisen naisen kanssa, joka esitti elokuvan näin. Nyt pohdin, että miten muut tämän elokuvan näkevät ja kokevat?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä saissee, suomen pitäisi lopettaa elokuvien tekeminen, ainakin siihen saakka kuunnes löytyy osaavia näyttelijoitä.

Vierailija
2/7 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö joltain kommenttia alkuperäiseen kysymykseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Antti tykkäsi Ennistä ensin ihan kaverina. Sen Tupperware-emännän persettähän se aina kyttäsi... Mutta sitten kun Ennistäkin tuli sinkku ja viettivät aikaa enemmän yhdessä, aidosti rakastui siihen ja toki myös halusi häntä. 

En muista miten asia leffassa esitettiin kun kirjat itsellä mielessä, mutta tämä on mun tulkinta. Sori OT.

Vierailija
4/7 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/7 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/7 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka on kyllä häiritsevän pituinen pojalla.

Ja selkeästi tarhaikäistä vanhempi lapsi, mutta olisi varmasti hankalaa löytää Suomesta oikeasti vaikka 5-vuotiaita hyviä näyttelijöitä.

Hyvä, että sähköharjat käytössä, mutta aikuisen pitäisi kyllä pestä tarhaikäiseltä vielä lopuksi hampaat. Ja turvaistuin olisi hyvä olla selkä menosuuntaan.

Vierailija
7/7 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin elokuvan eilen ja jäi myös mietityttämään, tuliko Ennistä ja Antista lopuksi pari?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme