Mitä tilaat Hesburgerilla käydessäsi?
Kommentit (95)
Kerrosaterian, jossa ranskikset vaihdettu salaattiin, ja cola omenamehuun. Namskis! Inhoan niitä paperipillejä, yäks, joten ilman pilliä aina :)-
Ainoastaan asiallisia bonusklubin kuukauden tarjouksia, jos niissä on esim. Mega-, kebab-, kana-, tai kerroshampurilainen. Muuten ei tule edes mentyä, normaalihinnat niin sairaalloisia.
Vierailija kirjoitti:
Lol. Olen viimeksi syönyt Hesburgerissa tai muussa Ö-luokan pikaruokalassa varmaan 15 vuotta sitten. Hampurilainen kyllä on hyvää ruokaa kun sen tekee itse. Hirvenjauheliha-avokado hamppari itsetehdyllä salsalla ja sämpylällä on A-luokan keisariherkkua! Mukaan tietty itsetehdyt yrttiranskalaiset ja Alkosta ostettu laadukas Vakka-Suomen Panimon olut!
Tuo "Lol" paljasti henkisen tasosi.
Jätelihaburgerin vassarin syljellä maustettuna
Juustoaterian tai lämpimän kanasalastin.
Muyta ranskikset on nykyään ihan hirveitä niin oon vähentänyt reilusti käyntejä.
Hese on kyllä älyttömän hintainen. Tuollainen kuponkijärjestelmä on ihan perseestä, laskisivat niitä hintoja vaan kun on selkeästi varaa myydä halvemmallakin.
Jättipekoniateria 10,20e 😅👌
Käyn vuodessa ehkäpä 2-5 kertaa ihan ranskalaisten vuoksi vaan.
Ei kyllä tee useammin mielikään niitä aterioita.
Kesällä on joskus ihan vaan fiilistellä terassilla ranskalaisilla.
No en juuri käy siellä, mutta silloin kun käyn niin käyn Hesburgerissa, ruotsiksi se on -lla eli Hesburgerilla, på Hesburger, på Mac Donald's jne.
Hesburgerissa tulee käytyä lähinnä silloin, kun tarjolla on jotain hyviä kuponkeja, jolloin hinta-laatusuhde osuu kohdilleen. Viimeksi kävin keväällä, tosin silloin kävin useamman kerran hakemassa 2 kerrosateriaa yhden hinnalla. Kaksi kerroshampurilaista ja yhdet ranskalaiset on sopiva kerta-annos, toisten ranskalaisten tilalle sitten minisalaatti myöhemmin syötäväksi.
Jättipekoniateria ja valkosipuli- tai paprikamajoneesi
Tai sitten soijatortilla-ateria samoilla majoneesivaihtoehdoilla.
2 tavallista hampurilaista, kurkkumajoneesi, minisalaatti ja vesi.
Kerrosateria lähes poikkeuksetta. Siitä on kyllä vuosia aikaa ku viimeks on käyny.
Kylmä kanasalaatti siemenillä ja oliiviöljy-balsamicolla, juomaksi vesi
niistä friteerattuja juustopalleroita missä on jotakin jalapenon hippusia.
Ja majoneesia! Yksi majokuppi niittää kahden palleron syömiseen.
Ei kaikki voi olla hippejä