Mitä tilaat Hesburgerilla käydessäsi?
Kommentit (95)
Jättipekoniateria omenamehulla ja ranskalaisille chilimajoneesia, aah!
Viimeksi mega ateria ja kaksi tuplajuustoa kylkeen
Kerrosateria. Harmi kun lopettivan kebabhampparin :(
Kebabhampurilainen. Ranskalaisia tilaisin muuten mutta on muuttuneet niin paskan makuisiksi.
mega-aterian kotiinkuljetuksella ja kun kuljettaja tulee hakemaan ruokia ravintolasta niin pummaan samalla kyydin kotiin.
Kalahampurilainen, Cocis ja kahvi.
egen vege eli 1 e ei kai sitä muuta kehtaa nukkana työttömänä tilailla ja vettähän voi juoda imaiseksi
Kasvistortilla-ateria zero colalla ja paprika- tai chilimajo
Kahvi. Ainoa, missä ei ole mitään kuvottava majoneesia :P ranskalaisistakaan en tykkää, niin eipä sieltä paljoa tilattavaa löydy.
Vierailija kirjoitti:
Kahvi. Ainoa, missä ei ole mitään kuvottava majoneesia :P ranskalaisistakaan en tykkää, niin eipä sieltä paljoa tilattavaa löydy.
Sen majoneesinhan saa pois. Hesestä saa 2 eri ranskikset, isot ja pienet. Sanoisin että muita tuotteita kuin ranskalaisia on kyllä enemmän...
Soijatikkuja ja vekehampparin, jälkimmäinen on vaan niiiiin hyvä. Onneksi löytyy itsekuria niin tulee vain ehkä kerran parissa kuussa syötyä.
Soijatortilla-aterian tai juustovegen.
päärynäpirtelö ja ransikset naam :P
ärsyttää vaan juoda sitä pirtelöö ekopahvipillillä kun se pilli menee sellaseks lötkömössöksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen majoneesinhan saa pois. Hesestä saa 2 eri ranskikset, isot ja pienet. Sanoisin että muita tuotteita kuin ranskalaisia on kyllä enemmän...
Ei ole ehkä mun tyylistä ruokaa heillä muutenkaan ja lihaa/kalaa syömöttömänä vaihtoehdot jää vähiin. Ei kaikki tykkää kaikesta, mä olen enemmän nepalilaisen/intialaisen mausteisemman ruuan perään :) Vaikkakin hienoahan se on, että hampurilaispaikoissakin on "kotimainen" vaihtoehto tarjolla.
Lol. Olen viimeksi syönyt Hesburgerissa tai muussa Ö-luokan pikaruokalassa varmaan 15 vuotta sitten. Hampurilainen kyllä on hyvää ruokaa kun sen tekee itse. Hirvenjauheliha-avokado hamppari itsetehdyllä salsalla ja sämpylällä on A-luokan keisariherkkua! Mukaan tietty itsetehdyt yrttiranskalaiset ja Alkosta ostettu laadukas Vakka-Suomen Panimon olut!
Lämmin kanasalaatti kaksi tuplajuustohampurilaista ja sipulirenkaat kyytipojaksi kurria
Sincc