Donald on nyt ensimmäistä kertaa elämässään tilanteessa jossa on menettänyt asemansa eikä voi edes ostaa sitä takaisin
Kaikki hylkäävät eikä hän voi sille yhtään mitään.
Sitä taustaa vasten ukko voi tehdä varmaan ihan mitä hyvänsä.
Kommentit (74)
Alistuukohan Melania edelleen narsistin heiteltäväksi vai lähteekö menemään. Tekisi kovan tilin paljastuskirjalla.
Donaldilla on kieltämättä ongelma.
Ainoa keino välttää vankila on suunnitelma C, joka sekin saattaa olla pilalla.
Suunnitelmassa C Donald eroaa presidentin virastaan ensi viikolla.
Mike Pence on silloin presidentti muutaman päivän, mutta se riittää.
Pence armahtaa Trumpin heti, kun saa viran.
Ongelma on siinä, että Pence ja Trump eivät ole edes puheväleissä.
Pence kun meni julistamaan Bidenin presidentiksi.
Rahaa ei Trumpilta puutu ja onhan hänellä ilmiömäiset esiintyjän taidot jäljellä.
Puhumattakaan kymmenistä miljoonista kannattajista.
Saapa nähdä, mihin tämä kaikki johtaa..
Jokatapauksessa vaikutukset ulottuvat kaikkialle, myös Suomeen.
Kristallikissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitushan ei koske ollenkaan sitä mitä puheita Trump on pitänyt.
Jos aloituksen aihe olisi: Trump pitämät puheet vuonna 2021, en osallistuisi tähän keskusteluun ..
Sincc
Miten sinulla voi olla mielipide hänen tunnoistaan, jos et ole katsonut hänen kolmea viimeistä puhettaan?
Heh .. mä tiedän mitä käy tulevaisuudessakin.
Sincc
Bidenin ensimmäinen tehtävä Presidenttinä on aloittaa sota.
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aloituksen aihe olisi: Trump pitämät puheet vuonna 2021, en osallistuisi tähän keskusteluun ..
Sincc
Miten sinulla voi olla mielipide hänen tunnoistaan, jos et ole katsonut hänen kolmea viimeistä puhettaan?
Sincc
Meidänhän piti ullattua kovasti jo muutamaan kertaan, kun vaalituloksen piti muuttua, lupasit tietää asioista enemmän. Miten sinä kuitenkaan et tainnut tietää?
Suuria puheita. Katsotaan mitä käy ;)
Sincc
Voiko suurta suunnitelmaa muuttaa ? Voiko Biden ? Sitä jännitämme nyt ..
Ah, ihanaa kun lopulta poistuu, loppuu tämäkin vuosien hysteria ukon twiittausten ja sanomisten ympärillä.
Mediakin voi enemmän keskittyä olennaiseen, Suomen asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sincc
Sincc
Meidänhän piti ullattua kovasti jo muutamaan kertaan, kun vaalituloksen piti muuttua, lupasit tietää asioista enemmän. Miten sinä kuitenkaan et tainnut tietää?
No odotellaanpas nyt ihan rauhassa. Mun mielestä vuosi alkoi melko räväkästi ;)
Sincc
Sitäpaitsi kaikki mitä mä sanon ei ole hampaat irvessä väännettyä. Kyllä mä joskus hassuttelenkin.
Mutta en nyt.
Odotetaanpas hetki, niin on sota päällä ..
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen taas suljetulla, kuten huomaatte.
Sincc
Voin toki feikki laittaa kuvia koko päivän basilikoista, jos haluat ;)
Sincc
Miksi haluat niin kauheasti huomiota? Kiusallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sincc
Sincc
Etten sanoisi, noloa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sincc
Sincc
Vhoi, niin tiedämme mekin. Ja se, mitä me tiedämme, osuu aina oikeaan... toisin, kuin sulla...
Trump on kerännyt 40 vuoden ajan likaista tietoa muista liikemiehistä ja poliitikoista, sekä solminut suhteita äärioikeistoon.
Hänellä riittää siis valtaa edelleenkin. Mutta tärkeintä hänelle on julkisuus, ja jos hän ei saa sitä hyvällä, niin sitten pahalla. Muutama kuukausi, ja Trumpeilla on oma tv-kanava, missä Donald syytää myrkkyä ja Ivanka juontaa keskusteluohjelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sincc
Sincc
Ne on kuule nää tröllit, jotka haluaa puhua MINUSTA. Mä puhuisin paaaaljon mielummin näistä asioista, kuten puhunkin.
Sinäkin puhut MINUSTA et asiasta. Huomaatko ?
Se olette TE jotka puhutte minusta, en minä !
Sincc
Sitten kysyt miksi haluan huomiota .. en minä mitään halunnut. Te itse keskustelette minusta.
Vierailija kirjoitti:
Trump on kerännyt 40 vuoden ajan likaista tietoa muista liikemiehistä ja poliitikoista, sekä solminut suhteita äärioikeistoon.
Hänellä riittää siis valtaa edelleenkin. Mutta tärkeintä hänelle on julkisuus, ja jos hän ei saa sitä hyvällä, niin sitten pahalla. Muutama kuukausi, ja Trumpeilla on oma tv-kanava, missä Donald syytää myrkkyä ja Ivanka juontaa keskusteluohjelmia.
Sen kun on, hullujahan USAAN on mahtunut aina. Mutta kun mikään media ei siitä raportoi, niin sinne se hukkuu muitten hullujen joukkoon ja jää marginaaliin.
Toki se voi olla jonkuntasoinen turvallisuusuhka maalle, mutta eiköhän turvallisuusorganisaatio seuraa hommaa suht tiiviisti.
Toivottavasti Donald saa asiaankuuluvaa hoitoa mielenterveysongelmiinsa ennen vankilatuomio alkua.
Säälittää nämä ”no more fake news”iä raivoavat kannattaja-lapset, jotka eivät TAJUA, että Trump nimenomaan on umpikiero ihminen, joka vain hyväksikäytti heitä oman narsistisen vallassaolemisensa välineenä.
Ne kiusatut ihmisparat eivät saaneet petetyksitulemisiinsa apua VIELÄKÄÄN....
Ilmastonmuutoksia on ollut lukusia ihmiskunnan ja maailmanhistoriasta puhumattakaan.
Viimeksi keskiajalla.
Sincc
On epärehellistä politiikkaa siis nostaa hintoja sen verukkeella.
Miten Donald saisi syytesuojan? Nyt alkaa olla jo kiire.
Varapresidentti Mike sitä voisi yrittää.
Edellyttäen että Donald eroaa. Ja sitä hän ei ymmärrä tehdä!
Tämä ei ole pitämiskisa, rakas feikki.
Vaan politiikkaa. Esim. asuminen, hintojen kallistuminen yms. Ei beauty contest ..
Sincc
Amerikan tekemiset kun vaikuttavat maailmanmarkkinahintoihin, halusimme tai emme.