Verotus koveni. Ei pitänyt! = TYÖTTÖMYYS KIINNOSTAA !
miksiköhän juuri laskiessani verokorttia, ei taaskaan pitäneet herrojen lupaukset kutiaan? Sanottiin, että korkeintaan 0.3% nousee vähätulosen verot! No, miksi hitossa verokortissa seisoo nyt 18% prosenttia entisen 6% sijaan!!!! ja tulotaso ei edes nouse vaan laskee tänävuonna!!!!! Olen kolmesti tarkistanut numerot ja ei siinä virheitä ole, jotka laskuriin laiton. Ja tämä siis se virallinen omavero-laskuri. Ei netin "ehkä kenties"-laskuri. Olen aina laskenut veroprosenttini tuolla laskurilla, niin kauan kuin se on ollut olemassa ja aina ennen se on ollut niin kuin pitää. Nyt ei todellakaan ole!
Viimevuosi meni siis 6% verolla johon lisätään se n. 9.9% että saadaan palkan verot. Nyt jos tuohon 18% lisään tän vuoden 10.05% mikä menee prosenti päälle niitä oheiskuluja, niin kokonaisprosentti on huimat 28% jum..lauta!!! En takuulla lähde enää ollenkaan töihin - en helve...tti!
EI IHME ETTÄ TYÖTTÖMYYS KIINNOSTAA IHMISIÄ - alko kiinnostamaan minuakin....
Kommentit (3)
No tuohan on kevyt tuo sun verosi. Minulla menee 39.5 %. Ei paljon naurata.
Kannattaa muistaa tämä vaaleissa. "haluatko maksaa enemmän veroja? äänestä vassareita ja vihreitä".
Ei paljoa naurata työttömyyskorvauksella. Usko mua ei kannata ruveta. Siinä saat kyllä luopua ihan kaikesta.
Ennen kuin alat työttömäksi, muista että etuutta verotetaan vähintään 25%.