Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verotus koveni. Ei pitänyt! = TYÖTTÖMYYS KIINNOSTAA !

tuleva_työtön
10.01.2021 |

miksiköhän juuri laskiessani verokorttia, ei taaskaan pitäneet herrojen lupaukset kutiaan? Sanottiin, että korkeintaan 0.3% nousee vähätulosen verot! No, miksi hitossa verokortissa seisoo nyt 18% prosenttia entisen 6% sijaan!!!! ja tulotaso ei edes nouse vaan laskee tänävuonna!!!!! Olen kolmesti tarkistanut numerot ja ei siinä virheitä ole, jotka laskuriin laiton. Ja tämä siis se virallinen omavero-laskuri. Ei netin "ehkä kenties"-laskuri. Olen aina laskenut veroprosenttini tuolla laskurilla, niin kauan kuin se on ollut olemassa ja aina ennen se on ollut niin kuin pitää. Nyt ei todellakaan ole!

Viimevuosi meni siis 6% verolla johon lisätään se n. 9.9% että saadaan palkan verot. Nyt jos tuohon 18% lisään tän vuoden 10.05% mikä menee prosenti päälle niitä oheiskuluja, niin kokonaisprosentti on huimat 28% jum..lauta!!! En takuulla lähde enää ollenkaan töihin - en helve...tti!

EI IHME ETTÄ TYÖTTÖMYYS KIINNOSTAA IHMISIÄ - alko kiinnostamaan minuakin....

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin alat työttömäksi, muista että etuutta verotetaan vähintään 25%.

Vierailija
2/3 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan on kevyt tuo sun verosi. Minulla menee 39.5 %. Ei paljon naurata.

Kannattaa muistaa tämä vaaleissa. "haluatko maksaa enemmän veroja? äänestä vassareita ja vihreitä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljoa naurata työttömyyskorvauksella. Usko mua ei kannata ruveta. Siinä saat kyllä luopua ihan kaikesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan