HSL vahva tunnistautuminen jatkuva säästötilaus ongelmia muilla??
Apua lippuni ei päivity vaikka olen tunnistautunut uudelleen, lisännyt kortin uudelleen ja tunnistautunut vahvasti ja lisännyt toisen kortin ja vaihtanut takaisin Visaan.
Onko muilla ollut tänään ongelmia? Kiva lähteä huomenna töihin jos tuleekin tarkastaja. En taatusti maksa kertalippua siksi että järjestelmässä on vikaa.
Kommentit (2)
Pankki vastasi, että minun puoleltani kaikki on kunnossa. Tämä vaikuttaa aika hyvältä keinolta pakottaa ihmiset lopettamaan sopimus ja maksamaan 57 euroa. Jos 100 000 ihmistä lopettaa sopimuksen kuukauden jälkeen ja maksaa 57 euroa, se tekee HSL:lle liikevaihtoa 5,7 miljoonaa euroa. Asia menee oikeuteen, jos tätä ei ratkaista, ja toivon, että joku muukin lukee tämän ja ymmärtää, miten ihmisiä täällä huijataan. Niin iso yritys, eikä pysty IT-puolella laittamaan järjestelmäänsä kuntoon. Hävetkää!
Minulla on tällä hetkellä kova kiista HSL:n asiakaspalvelun kanssa tästä asiasta. Lauantaina veloitettiin rahaa debit-kortiltani, ja koko ajan tulee viestejä, että maksu epäonnistui. En voi tehdä muuta kuin lopettaa säästölipun tilauksen, johon liittyy 57 euron lopetusmaksu. Asiakaspalvelu keksii kaikenlaisia syitä, miksi maksu ei mennyt läpi esimerkiksi että VPN olisi ollut päällä maksun aikana. Katsoin kuitenkin, että minulla ei edes ole VPN:ää eli se ei ole ollut käytössä. Sitten sanottiin, että ehkä debit-korttini on vanhentunut ja että minun pitäisi tarkistaa pankista.