Ketä muuta ärsyttää avantouimarit
Avantouinti on varmaan kivaa ja terveellistä, mutta onko pakko joka kerta julistaa sen ihanuutta facebookissa, kun on käynyt pulahtamassa. Avantouinti on uusi vegaani — joka käänteessä ollaan julistamassa.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset vaan jätä huomiotta avantouintipostauksia?
Minulla on useampi kaveri, joka harrastaa avantouintia, ja pikkuhiljaa alkaa tympäistä päivittäiset kuvat jäisistä laitureista sekä nämä ”ihanaa”-huutelut. Uskotaan joo.
-ap
Piilota heidän päivityksensä kevääseen asti kunnes jäät on sulaneet.
Ei ärsytä. Itseasiassa kiinnostaisi alkaa harrastamaan sitä itsekin. Ainakin kokeilla.
Ja ne avantouimarit kuiskuttelevat ja nauravat aplle. Ovat myös kertoneet tilanteesta ap tuttaville ja sukulaisille. Myös kuvia löytyy verkosta.
Vierailija kirjoitti:
Tulin lukemaan ketjun, kun ihmettelin, että miten ihmeessä joku voi ärsyyntyä jonkun toisen avantouinnista. Tekeekö uimari uintireikänsä ärsyyntyjän luistinradalle vai mistä on kysymys.
Olikin kysymys ärsyttävistä facepostauksista. Sitä olen minäkin ihmetellyt, että kuka jaksaa jokapäiväisiä pikkutapahtumiaan sinne päivittää ja kuka lukea. En minä ainakaan.
Apn kaltaisen vajakin maailma pyörii joidenkin facebook postauksien ympärillä. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Tulin vaan tänne kommentoimaan että just kävin avannossa pulahtamassa, AIVAN IHANAA!!!
Samoin (ja eilenkin).
Ja laiton muuten faceen kuvan rannasta, oli niin kaunista! Edellinen kuva marraskuulta.
Ihanaa!
Käy itsekkin niin huomaat, että sen jälkeen siuu ei ärsytä taatusti mikään.
Asun vanhassa hirsihuvilassa meren rannalla. Alhaalla rannassa on laituri, venemaja, rantatupa ja pari venettä.
En uinut kertaakaan koko viime kesänä. Enkä ole käynyt uimassa koko syksyn enkä talvenkaan aikana.
Ei meri ole edes jäässä että mitään avantoa tarvisi tehdä.
Minä en edes osaa uida ja kesälläkin järvivedet tuntuu inhottavan kylmiltä, ellei sitten ole viime kesän tyylin tukala hellekausi menossa. Avantouinti näyttää ihan hirveeltä. Suihkussakin käyn vaan lämpimässä vedessä.
Onko avantouimareilla aina lämmin olo? Tykkääkö ne ulkoilla viime joulukuun tyylisessä pakkasessa ilman takkia? Kysyn vaan uteliaisuudesta.
Mieluummin mä avantopostauksia luen kuin kakarakuvia tai ylistyksiä miten ylimaallisen ihmeellinen jennamaija oppi syömään itse lusikalla luomusosetta.
Minä rakastan lämpimiä suihkuja ja ne tekevät niin hyvää mielenterveydelle. Jostain syystä en ole kuitenkaan ottanut yhtäkään kuvaa itsestäni suihkussa tai menossa suihkuun tai tulossa sieltä pois. Jotain huomiota tuolla yritetään kalastella, ihan samalla tavalla kuin sillä, että joku raportoi kaikki urheilunsa someen.
Tulin lukemaan ketjun, kun ihmettelin, että miten ihmeessä joku voi ärsyyntyä jonkun toisen avantouinnista. Tekeekö uimari uintireikänsä ärsyyntyjän luistinradalle vai mistä on kysymys.
Olikin kysymys ärsyttävistä facepostauksista. Sitä olen minäkin ihmetellyt, että kuka jaksaa jokapäiväisiä pikkutapahtumiaan sinne päivittää ja kuka lukea. En minä ainakaan.