Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä muuta ärsyttää avantouimarit

Vierailija
10.01.2021 |

Avantouinti on varmaan kivaa ja terveellistä, mutta onko pakko joka kerta julistaa sen ihanuutta facebookissa, kun on käynyt pulahtamassa. Avantouinti on uusi vegaani — joka käänteessä ollaan julistamassa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin lukemaan ketjun, kun ihmettelin, että miten ihmeessä joku voi ärsyyntyä jonkun toisen avantouinnista. Tekeekö uimari uintireikänsä ärsyyntyjän luistinradalle vai mistä on kysymys.

Olikin kysymys ärsyttävistä facepostauksista. Sitä olen minäkin ihmetellyt, että kuka jaksaa jokapäiväisiä pikkutapahtumiaan sinne päivittää ja kuka lukea. En minä ainakaan.

Vierailija
22/33 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset vaan jätä huomiotta avantouintipostauksia?

Minulla on useampi kaveri, joka harrastaa avantouintia, ja pikkuhiljaa alkaa tympäistä päivittäiset kuvat jäisistä laitureista sekä nämä ”ihanaa”-huutelut. Uskotaan joo.

-ap

Piilota heidän päivityksensä kevääseen asti kunnes jäät on sulaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Itseasiassa kiinnostaisi alkaa harrastamaan sitä itsekin. Ainakin kokeilla.

Vierailija
24/33 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne avantouimarit kuiskuttelevat ja nauravat aplle. Ovat myös kertoneet tilanteesta ap tuttaville ja sukulaisille. Myös kuvia löytyy verkosta.

Vierailija
25/33 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHME KYYLÄ !

Vierailija
26/33 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin lukemaan ketjun, kun ihmettelin, että miten ihmeessä joku voi ärsyyntyä jonkun toisen avantouinnista. Tekeekö uimari uintireikänsä ärsyyntyjän luistinradalle vai mistä on kysymys.

Olikin kysymys ärsyttävistä facepostauksista. Sitä olen minäkin ihmetellyt, että kuka jaksaa jokapäiväisiä pikkutapahtumiaan sinne päivittää ja kuka lukea. En minä ainakaan.

Apn kaltaisen vajakin maailma pyörii joidenkin facebook postauksien ympärillä. Surullista.

Vierailija
27/33 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin vaan tänne kommentoimaan että just kävin avannossa pulahtamassa, AIVAN IHANAA!!!

Samoin (ja eilenkin).

Ja laiton muuten faceen kuvan rannasta, oli niin kaunista! Edellinen kuva marraskuulta.

Ihanaa!

Vierailija
28/33 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy itsekkin niin huomaat, että sen jälkeen siuu ei ärsytä taatusti mikään.

Vierailija
29/33 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun vanhassa hirsihuvilassa meren rannalla. Alhaalla rannassa on laituri, venemaja, rantatupa ja pari venettä.

En uinut kertaakaan koko viime kesänä. Enkä ole käynyt uimassa koko syksyn enkä talvenkaan aikana.

Ei meri ole edes jäässä että mitään avantoa tarvisi tehdä.

Vierailija
30/33 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes osaa uida ja kesälläkin järvivedet tuntuu inhottavan kylmiltä, ellei sitten ole viime kesän  tyylin tukala hellekausi menossa. Avantouinti näyttää ihan hirveeltä. Suihkussakin käyn vaan lämpimässä vedessä.

Vierailija
31/33 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko avantouimareilla aina lämmin olo? Tykkääkö ne ulkoilla viime joulukuun tyylisessä pakkasessa ilman takkia? Kysyn vaan uteliaisuudesta.

Vierailija
32/33 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin mä avantopostauksia luen kuin kakarakuvia tai ylistyksiä miten ylimaallisen ihmeellinen jennamaija oppi syömään itse lusikalla luomusosetta.

Vierailija
33/33 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan lämpimiä suihkuja ja ne tekevät niin hyvää mielenterveydelle. Jostain syystä en ole kuitenkaan ottanut yhtäkään kuvaa itsestäni suihkussa tai menossa suihkuun tai tulossa sieltä pois. Jotain huomiota tuolla yritetään kalastella, ihan samalla tavalla kuin sillä, että joku raportoi kaikki urheilunsa someen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi