Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin eilen kampaajalla 3h, porukkaa tuli ja meni, vain 1:llä maski

Vierailija
09.01.2021 |

Uskaltauduin viimeinkin siistimään korona-ajan runtelemaa kuontaloani ja varasin kampaajan. Ajattelin, että nyt varmasti turvallista mennä kun ihmiset käyttävät maskia. Vielä mitä, sen 3h ajan jonka siellä istuin, paikalla kävi ehkä n. 8-10 asiakasta sinä aikana siistimässä hiuksiaan yms. maski oli vain yhdellä vanhemmalla rouvalla ja minulla. Sekä partureilla.

Oikeasti käyttäkää parturiin mennessä myös maskia !!! Olisi aika kohteliasta partureita ja muita asiakkaita kohtaan. Suht pienessä tilassa tartunnat voi levitä kun istutaan vieri vieressä. Ärsyttää kun haluisin käyttää pienyrittäjien palveluja, mutta tämä kokemus ei innosta.

Tämä siis Turun seudulla jossa tartuntoja ihan riittävästi.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menit kampaajalle? 

Itse lopetin kaikki turhat käynnit (kampaaja, kauneushoito, kynsien laitto) kun koronavirus alkoi levitä. 

Tähän mennessä olen säästänyt noin tuhat euroa rahaa. 

Vierailija
22/24 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa oli sama juttu. Vain minulla ja työntekijöillä oli maski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskithan ovat tutkitusti täysin hyödyttömiä, joten miksi sellaista pitäisi pitää, etenkään terveen ihmisen?

Te maskil.ampaat olette sekaisin.

Vierailija
24/24 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kampaajalla jossa työskentelee 2 kampaajaa. Nyt korona-aikaan he työskentelevät vuorotellen. Kampaaja pitää maskia ja myös kuulemma lähes kaikki asiakkaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän