Oletko löytänyt (ulkomaalaista) kumppania OkCupidin kautta? Kokemuksia?
Olen nyt alustavasti selaillut tarjontaa, lähinnä Ruotsi-Hollanti-Saksa-akselilta. Jotenkin toivottomalta tuntuu tämäkin...
Kommentit (6)
Juu löysin ihanan Ahmedini sieltä! nyt kääntymässä muslimiksi ja huomenna arabeihin! Ihanaa elämää!
En. Enkä haluakaan, mutta yksi kanadalainen nainen, intiaaniverinen oli hauska. Oli käynyt suomessa ja mieleen oli jäänyt "krahu" beer.
Joo, se on nykyisin mun aviomies. Britti. Mutta oli vähän ehkä perustapausta helpompaa siinä mielessä että kun tavattiin olin projektissa jossa piti työasioissa reissata Lontoon ja Helsingin väliä muutenkin. Tyyliin. 2 viikkoa Lontoossa, 2 Helsingissä ja takaisin. Ei tarvinnut siis erikseen miehen tapaamista varten matkustaa.
Olen siis itse valmis muuttamaan muuallekin, ainakin vähäksi aikaa. Sitten jossain vaiheessa, kun maailmantilanne on toinen. Kuitenkin kiinnosti jo katsoa, millaisia tyyppejä tuolla on, vähän niin kuin tilanteen kartoittamiseksi. Oma maku on kuitenkin niin spesifi tai erikoinen, että vaikea löytää samanhenkisiä, etenkin kun moni ei välttämättä osaa tai halua tehdä kunnon profiilia. AP
Nostan nyt vielä tätä aloitusta. Edelleen kiinnostaa omakohtaiset kokemukset tai jos tiedätte vaikka tuttavienne löytäneen jonkun OKC:sta. AP
Hankalaa on jos miettii realistisesti. Miten pitkien etäisyyksien kanssa voi seurustella.. toisen pitäisi olla valmis hylkäämään maansa ja muuttamaan..
99,9% keskusteluista tuolla ei koskaan päädy tapaamiseen. Moniko jaksaa lentää monia tunteja treffeille..