Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiset naiset..kuinka ootte toimineet, kun suhteenne on paljastunut?

Vierailija
09.01.2021 |

Varmaan arvaatte, että olen just se toinen nainen... olen tiennyt alusta asti, että mies on varattu ja tarkoitus ei ollut olla tässä tilanteessa nyt, mutta niin kun varmaan tiedätte tilanne vaan ajautui tähän pikkuhiljaa, kun kumpikaan ei osannut tehdä stoppia.

Seksiä ei olla harrastettua, ainoastaan pussailua, koskettelua, viestittelyä. Jäätiin kiinni ja nyt lopetin itse tämän. Sanoin miehelle, että haluan jatkaa, jos hän on vapaa, en muussa tapauksessa.

Miten te muut ootte toimineet ja miten suhteelle on käynyt?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin hiljaa sohvalla sillä aikaa, kun tyttis kävi oven suussa huutamassa miehelleen. En tiennyt olevani toinen nainen. No, tyttis kävi ostelemassa uusia kivoja vaatteita itselleen ja mies palasi hänen luokseen. Mies soitteli minulle vielä jälkeen päin, mutten ollut enää kiinnostunut. Sellainen tarina.

Vierailija
2/15 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastui kun maha kasvoi ;) muutettiin sitten yhteen ja ollaan oltu onnellisia koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs toimimista siinä on?

Mieshän sen päättää kumman haluaa, vaimonsa vaiko sen kakkosnaisen.

Toinen nainen tietää alusta asti missä mennään, mutta mies ei tiedä.

Hän huumantuu aluksi oikein perusteellisesti, mutta huumaa kun ei koskaan kestä loputtomiin.

Mies kun usein vietävissä vain ja ainostaan niiden tiettyjen juttujen mukaan.

Vierailija
4/15 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin se toinen mies kerran ja en suosittele. Itse ainakin olin sitten se joka jätettiin ja nainen valitsi edelleen miehensä. Muutenki koko juttu oli sellaista soitellaan milloin hänelle sopii ja yms. Minulle ei jäänyt kuin särkynyt sydän.

En ikinä enää lähde vastaavaan kuvioon.

M38

Vierailija
5/15 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele toinen nainen. Kuinka yleistä muka on että aikuisena tutustuessa molemmat on täysin sinkkuja? Niinpä.

Vierailija
6/15 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tehnyt yhtään mitään. Pistin suhteen poikki, koska mies ei halunnut sitoutua minuun (jättää vaimoaan) eikä halunnut sitoutua vaimoonsa (pysyä uskollisena vaimolle).

Lopputuloksena kävi niin, että vaimo heitti miehen ulos asunnosta. Asunto oli vaimon oma. Mies elää nyt yksin ja makselee lapsensa (yh-kakara) elatusmaksuja 18 vuoden ajan. Hupsista keikkaa!

Vierailija
7/15 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin se toinen mies kerran ja en suosittele. Itse ainakin olin sitten se joka jätettiin ja nainen valitsi edelleen miehensä. Muutenki koko juttu oli sellaista soitellaan milloin hänelle sopii ja yms. Minulle ei jäänyt kuin särkynyt sydän.

M38

Kauanko teidän suhde kesti? Ap

Vierailija
8/15 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs toimimista siinä on?

Mieshän sen päättää kumman haluaa, vaimonsa vaiko sen kakkosnaisen.

Toinen nainen tietää alusta asti missä mennään, mutta mies ei tiedä.

Hän huumantuu aluksi oikein perusteellisesti, mutta huumaa kun ei koskaan kestä loputtomiin.

Mies kun usein vietävissä vain ja ainostaan niiden tiettyjen juttujen mukaan.

Voihan suhteen katkaista, kertoa vaimolle, jatkaa edelleen..ap

Vierailija
9/15 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Muutaman kuukauden, nainen käyttiä minua vain tylsän parisuhteensa piristämiseen, sai jännityksen tunnetta. Itse erehdyin kuvittelemaan jotain muuta.

M38

Vierailija
10/15 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Muutaman kuukauden, nainen käyttiä minua vain tylsän parisuhteensa piristämiseen, sai jännityksen tunnetta. Itse erehdyin kuvittelemaan jotain muuta.

M38

Näinköhän ja sinussa ei sitten lopulta ollutkaan mitään vikaa?

Vierailija
11/15 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

M38

Varmasti olikin, mutta tuntui ettei tainnut olla tosissaan missään vaiheessa.

M38

Vierailija
12/15 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tehnyt yhtään mitään. Pistin suhteen poikki, koska mies ei halunnut sitoutua minuun (jättää vaimoaan) eikä halunnut sitoutua vaimoonsa (pysyä uskollisena vaimolle).

Lopputuloksena kävi niin, että vaimo heitti miehen ulos asunnosta. Asunto oli vaimon oma. Mies elää nyt yksin ja makselee lapsensa (yh-kakara) elatusmaksuja 18 vuoden ajan. Hupsista keikkaa!

Olet juntti. En olisi naisen kanssa joka kutsuu toisen lasta yh-kakaraksi.

Vierailija
13/15 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

M38

M38

Et voi sitä tietää varmasti vai sanoiko hän niin? Itse olen ollut samassa tilanteessa mutta olin se naimisissa oleva nainen ja minulle tilanne oli kamala kaikin puolin.. En ole henkisesti toipunut asiasta vieläkään ja tuskin koskaan toivunkaan..päätin jäädä mieheni luo ja korjata liittomme,koska kaikesta huolimatta hän halusi sitä yhtä paljon kuin minä.. Minun ihastumiseni toiseen ei johtunut siitä että meillä olisi ollut jotain vialla vaan siitä että kohtasin aivan uskomattoman ihmisen joka jostain syystä vei jalat alta..ja välien katkaisu tähän toiseen oli erittäin vaikea päätös..voimia sinulle ja toivon todella että tapaat vielä sen oikean..

N41

Vierailija
14/15 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

M38

M38

Et voi sitä tietää varmasti vai sanoiko hän niin? Itse olen ollut samassa tilanteessa mutta olin se naimisissa oleva nainen ja minulle tilanne oli kamala kaikin puolin.. En ole henkisesti toipunut asiasta vieläkään ja tuskin koskaan toivunkaan..päätin jäädä mieheni luo ja korjata liittomme,koska kaikesta huolimatta hän halusi sitä yhtä paljon kuin minä.. Minun ihastumiseni toiseen ei johtunut siitä että meillä olisi ollut jotain vialla vaan siitä että kohtasin aivan uskomattoman ihmisen joka jostain syystä vei jalat alta..ja välien katkaisu tähän toiseen oli erittäin vaikea päätös..voimia sinulle ja toivon todella että tapaat vielä sen oikean..

N41

Ei sanonut, mutta siltä on jälkikäteen itsestä tuntunut. Taitaa kaikki hyvät olla varattuja, toisin sanoen sinkut ei kiinnostu itsestä.

M38

Vierailija
15/15 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin voi valita mitä itse tekee. Omassa tapauksessa miehen silloisesta kumppanista tuli exä. Suhde itseasiassa paljastui kun mies halusi jättää exänsä. Menkää mme naimisiin ja olemme olleet onnellisesti yhdessä 35 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi