Kollegani vietti juuri Ylläksellä perheensä kanssa lomaa ja on nyt koronassa.
Instatili täynnä kuvia ihqusta lomasta ja vapaudesta. Näiden ihmisten takia lapset eivät saa pääkaupunkiseudulla harrastaa.
Kommentit (46)
Mutta hänellä oli varmaan omasta mielestään oikeus lomaan. Jos muut eristäytyvät niin voi itse sikailla!
Juuri nämä henkilöt estävät lasten urheiluharrastukset! Kiitos hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ei käy yhtään sääliksi kollegaasi vaan olen tyytyväinen jos tauti kestää kauan. Jos oppisi ajattelemaan joskus muita kuin omaa napaa.
Kun se kestää oireisena kauan, kohta se on sinullakin. 😊
Oletteko ap olleet etätöissä? Olen tuttavapiirissäni havainnut ajatuksen, että jos on ollut syksyn etätöissä kotona niin on oikeus päästä tuulettumaan joululomalla. Mitä helvettiä?
Vierailija kirjoitti:
Ei lasten urheiluharrastukset ole mikään pakollinen pyhä lehmä. Turha itkeä niiden perään kun maailmassa on varmaan miljoona tärkeämpää asiaa.
Tänään oli ilmestynyt Kuusamon listoille pitkästä aikaa yksi koronatapaus. Näinköhän on Rukan matkailijoilta saatu...
Vierailija kirjoitti:
Oletteko ap olleet etätöissä? Olen tuttavapiirissäni havainnut ajatuksen, että jos on ollut syksyn etätöissä kotona niin on oikeus päästä tuulettumaan joululomalla. Mitä helvettiä?
Mikään laki ei kiellä ihmisiä matkustamasta tällä hetkellä.
Nythän hän voi tulla ja mennä kuinka haluaa jatkossakin kun sairastaa taudin. Itsekästä mutta kätevää.
Aika harva koronan saanut kuulemma myöntää edes olleensa Ylläksellä tai Levillä. Se kuulostaisi pahalta kun tartuntatautiviranomainen keskustelee ja jäljittää tartuntoja.
Onhan mukavat viimeiset muistot, jos joku perheenjäsen heittää lusikkaa nurkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika harva koronan saanut kuulemma myöntää edes olleensa Ylläksellä tai Levillä. Se kuulostaisi pahalta kun tartuntatautiviranomainen keskustelee ja jäljittää tartuntoja.
Mikään laki ei kiellä matkustamista, edelleenkään.
Toivottavasti kollegasi perhe ei matkustanut junalla vaan oman perheen kesken autolla.
Vierailija kirjoitti:
Mikään laki ei kiellä matkustamista, edelleenkään.
Laki ei kiellä, terve järki kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lasten urheiluharrastukset ole mikään pakollinen pyhä lehmä. Turha itkeä niiden perään kun maailmassa on varmaan miljoona tärkeämpää asiaa.
Maailmassa varmaan joo, mutta meidän perheessä ei.
Jotenkin ei käy yhtään sääliksi kollegaasi vaan olen tyytyväinen jos tauti kestää kauan. Jos oppisi ajattelemaan joskus muita kuin omaa napaa.