Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäistä lasta et enää edes nukuttaisi niin että olisit sängyssä vieressä?

Vierailija
09.01.2021 |

---niin että ehkä nukahtaisit itsekin lapsen sänkyyn ja menisit sitten omaan sänkyyn nukkumaan? Mikä olisi raja, että se ei enää tuntuisi hyvältä ajatukselta? Ihmettelen yhden sukulaisen isoa lasta, joka aina pitää nukuttaa niin että menee viereen nukkumaan. Luulin että vain pikku lapset nukutetaan niin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nukuttanut edes vauvaa..alusta asti omaan sänkyyn ilman sen isompia nukutuksia.

Vierailija
22/23 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin pikapikaa hoitamassa tuttuni lasta (6v) ja sain pitkän listan siitä, mitä illalla pitää tehdä. En lukenut listaa, lapsen kanssa juteltiin kaikenlaista, siinä sivussa syötiin iltapala ja tehtiin iltapesut. Sitten hän meni omaan huoneeseensa nukkumaan, minä peittelin. Sanoin, että minusta on kiva jättää ovi raolleen, koska silloin tiedät, että olen täällä. Hänestä se oli hyvä ajatus.

Kun vanhempansa tulivat kotiin, he olivat ihan ihmeissään, koska yleensä toisen vanhemman piti olla pari tuntia lapsen huoneessa tätä nukuttamassa ja he olivat kyllä sen hoito-ohjeessa selkeästi kertoneet.

Eli lapsi tarvitsee aikuisen vierelleen niin pitkään kuin aikuinen luulee, että näin tulee olla.

Etkö näe mitään eroa sillä, onko kyseessä lapsen vanhempi vai joku satunnainen lapsenhoitaja?

Älä nyt, lapsettomiltahan saa parhaat kasvatusvinkit! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi nukkui omassa sängyssä omassa huoneessaan 7kk eteenpäin. Iltasatu ja hyvänyöntoivotukset ja sitten pois huoneesta. Hyvin on mennyt näin jo 15 vuotta. Iltasatuja en toki enää lue😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi