Poikaystävä haluaa määrätä pukeutumistani
Hän sanoi tänään ettei tykkää siitä että pidän vaatteita joissa lukee jonkun toisen miehen nimi. Minulla oli ylläni joululahjaksi saamani Calvin Klein-paita. Minusta se on hyvä, mitä tässä pitäisi tehdä?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi opetella tekemään parempia provoja.
Tai sitten pitäis juosta ihan helvetin kovaa.
Poikaystävällä on hyvä pointti. Ainakin siinä mielessä että on tyhmää mainostaa mitään ellei saa siitä maksua.
Joo toi on ihan perus seurustelusuhteissa. Teippaa se teksti piiloon esim. ilmastointiteipillä ja kirjoita siihen päälle poikkiksen nimi. Näin helppoa. Problem solved.
Tee niinkuin hän sanoo!" Muuten olet kohta ilman poikaystävää.
Juokse ja kovaa jos jo TÄSSÄVAIHEESSA on noin kontrolloiva.
Sairas poikaystävä sulla.
ja sun on iiihan pakko olla sen kanssa? Mutta provohan tää on...
Vierailija kirjoitti:
Te miäsvihaajat otatte hölmöimmätkin trollit todesta jotta miestä pääsisi haukkumaan.
Tämäkin trolli on ihan pelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairas poikaystävä sulla.Te miäsvihaajat otatte hölmöimmätkin trollit todesta jotta miestä pääsisi haukkumaan.
Mä en oo miesvihaaja. Mulla on nykyään Ihana rakastava aviomies ja kaikki on hyvin.
Mutta mun eksä oli juuri tuollainen kuin ap kuvaili. Ettei peräti eksäni kanssa seurustelisi. En saanut tosiaan käyttää esim Mikael korsin laukkua, en saanut hymyillä miehille/ katsoa liian pitkään kaupassa tai siitä syntyi hirveä riita. En olisi saanut mennä yhteen harrastukseen kun siellä oli myös miehiä ( minua 30 vuotta vanhempia) enkä saanut syödä samassa pöydässä yliopiston luokkakavereiden (miespuolisten) kanssa. Lopulta mies jätti minut sen harrastuksen takia, kun en suostunut sitä lopettamaan.
Suosittelen että jos ap on tosissaan, lähtee pikimmiten, koska tuollainen ei todellakaan ole normaalia parisuhteessa, vaikka nuoret ihmiset saattavat niin luulla.
Seurusteletko Kanye Westin kanssa?
Näytä sille pel### kaapin paikka, tai jos ei susta oo siihen, niin "nosta kytkintä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairas poikaystävä sulla.Te miäsvihaajat otatte hölmöimmätkin trollit todesta jotta miestä pääsisi haukkumaan.
Mä en oo miesvihaaja. Mulla on nykyään Ihana rakastava aviomies ja kaikki on hyvin.
Mutta mun eksä oli juuri tuollainen kuin ap kuvaili. Ettei peräti eksäni kanssa seurustelisi. En saanut tosiaan käyttää esim Mikael korsin laukkua, en saanut hymyillä miehille/ katsoa liian pitkään kaupassa tai siitä syntyi hirveä riita. En olisi saanut mennä yhteen harrastukseen kun siellä oli myös miehiä ( minua 30 vuotta vanhempia) enkä saanut syödä samassa pöydässä yliopiston luokkakavereiden (miespuolisten) kanssa. Lopulta mies jätti minut sen harrastuksen takia, kun en suostunut sitä lopettamaan.
Suosittelen että jos ap on tosissaan, lähtee pikimmiten, koska tuollainen ei todellakaan ole normaalia parisuhteessa, vaikka nuoret ihmiset saattavat niin luulla.
Miksi hymyilet muille miehille ja katsot heitä pitkään? Olisin minäkin eronnut, hyi hemmetti
Alat vaatia häneltä samalla mitalla. Jos tähän taipuu, voit harkita haluatko toteuttaa hänen toiveitaan vai et. Jos et, sitten ukko mäkeen.
Pitäisi opetella tekemään parempia provoja.