Terveydenhuollon ammattilainen, otatko koronarokotteen vai et?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tärkeää suojata potilaita, itseä ja omia läheisiä.
Jos olisit terveydenhuollon ammattilainen, tietäisit, ettei rokote välttämättä estä tartuttamasta muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit terveydenhuollon ammattilainen, tietäisit, ettei rokote välttämättä estä tartuttamasta muita.
Jos otan on xx % suurempi todennäköisyys ettei korona tartu minuun, jos se ei ole minussa niin miten minä sen voin tartuttaa? Xx%koska en osaa sanoa mikä on tarttumis% ilman rokotetta ja mikä rokoteella, mutta aika lähellä 100% on todennäköisyys.
Otan koska suojaa sitä ainoaa ihmistä joka minulle todella tärkeä eli minä itse.
En tiedä. En ole vielä päättänyt. Onneksi en ole ensimmäisten rokotettavien joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos otan on xx % suurempi todennäköisyys ettei korona tartu minuun, jos se ei ole minussa niin miten minä sen voin tartuttaa? Xx%koska en osaa sanoa mikä on tarttumis% ilman rokotetta ja mikä rokoteella, mutta aika lähellä 100% on todennäköisyys.
Koronarokote lievittää oireita, joten voit olla vaikka supertartuttaja.
Iso kiitos teille hoitajille, jotka haluatte olla koekaniineja ❤️ Jopa 3% halvaantuu, aika iso luku.