Olen 30v lapseton mies. Voiko suhde 33v yh äitiin toimia?
Tapailuvaiheessa yh naisen kanssa. Kertokaa plussat ja miinukset
M30
Kommentit (38)
Voi toimia, kunhan et miltään osin kyseenalaista sen yh-äidin kasvatuslinjaa. Hymistelet vaan vaikka kuriton kakara iskisi hampaansa nilkkaasi.
Pysykää kaukana naisista joilla on jo lapsia. Lapseton hyvännäköinen nainen huolii vain komean miehen jonka kanssa haluaa lapsia, sitten tulee ero ja tälle naiselle alkaa kelpaamaan tavallisemman näköinen mies kun ne parhaat komistukset ei enää huoli yh naista. Muistakaa myös että synnyttäneen naisen alapää on löysä kuin seitsemän leivän uuni.
Vierailija kirjoitti:
Pysykää kaukana naisista joilla on jo lapsia. Lapseton hyvännäköinen nainen huolii vain komean miehen jonka kanssa haluaa lapsia, sitten tulee ero ja tälle naiselle alkaa kelpaamaan tavallisemman näköinen mies kun ne parhaat komistukset ei enää huoli yh naista. Muistakaa myös että synnyttäneen naisen alapää on löysä kuin seitsemän leivän uuni.
Jos miehen markkina-arvo on alhainen, niin vähissä ovat vaihtoehdot jos ei huoli sellaista naista jolla on jo lapsia. Ilman satumaista tuuria kyseeseen tulevat sitten lähinnä joko erittäin lihavat naiset tai pahoista mielenterveysongelmista kärsivät naiset.
No riippuu tietysti ihmisistä, mitä haluaa, mitä ei halua jne. Hassu kysymys sikäli.
Vierailija kirjoitti:
T: katkera peräkammarinpoika jota ketään nainen ei huoli 😂 vai että seitsemän leivän uuni . Harmi että et ole pukille päässyt etkö tuskin koskaan tule pääsemään.
Elämäni parhaimmat kyydit olen saanut äideiltä , toki olivat fyysisesti hyvässä kunnossa , ei mitään eroa lapsettomiin, tiesivät juuri mitä halusivat ja mitä mies haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Huoliiko komea mies siis taviksen lastensa äidiksi, jos voi valita hyvännäköisenkin?
Kyllä ne hyvännäköiset pariutuu aina keskenään, turha siitä heille on katkeroitua. Samoin fiksut menee kimppaan fiksujen kanssa ja elämänkoululaiset elämänkoululaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: katkera peräkammarinpoika jota ketään nainen ei huoli 😂 vai että seitsemän leivän uuni . Harmi että et ole pukille päässyt etkö tuskin koskaan tule pääsemään.
Elämäni parhaimmat kyydit olen saanut äideiltä , toki olivat fyysisesti hyvässä kunnossa , ei mitään eroa lapsettomiin, tiesivät juuri mitä halusivat ja mitä mies haluaa.
Se on kukaan, ei ketään.
Yh f emakko esiintyy miehenä, kuinka säälittävää. 😂
Vierailija kirjoitti:
Miksi ryhtyä ilmaiseksi lapsenhoitajaksi toisen miehen lapselle? Puhumattakaan rahasta
Mä en kyllä ajattele noin mieheni lapsista. En ole heidän äitinsä mutta pidän heistä kovasti eikä mulla ole mitään ongelmaa hoitaa heitä joskus. Lasten menot maksaa vanhemmat.
Riippuu tietysti siitä pitääkö lapsista ylipäänsä. Jos ei voi sietää lapsia niin varmaan kannattaa skipata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoliiko komea mies siis taviksen lastensa äidiksi, jos voi valita hyvännäköisenkin?
Kyllä ne hyvännäköiset pariutuu aina keskenään, turha siitä heille on katkeroitua. Samoin fiksut menee kimppaan fiksujen kanssa ja elämänkoululaiset elämänkoululaisten kanssa.
Huolii, moni tavis meikkaa itsestänsä kauniin.
Tätä palstaa lukiessa saa kyllä ihan erilaisen kuvan elämästä, kun mitä todellisuudessa näkee ympärillään.
Täällä suurin osa kommenteista antaa ymmärtää, että yh-äitiys olisi jotain hirvittävää, alhaista ja kammottavaa. Kuitenkin tosielämässä nykyään niin moni eroaa ja lähtee ns toiselle kierrokselle, että ei siinä ole mitään ihmeellistä. Toki nämä eroavat naiset ei useinkaan päädy kirjaimellisesti yksinhuoltajiksi vaan eronneilla vanhemmilla on yhteishuoltajuus. Itse olen 31v, joten vaan yksi ystäväni on ehtinyt erota lastensa isästä. Hän löysi nopeasti uuden kumppanin (etsimättä) ja elää nyt uusperhearkea ihan onnellisena. Mutta vähän kauempia tuttavia kuten työjuttuja seuranneena tuntuu, että todellisuudessa eronneillekin naisille on kysyntää, myös lapsellisille. Monet ovat päätyneet yhteen omasta mielestäni ns tasokkaamman miehen kanssa kuin mitä alkuperäinen kumppani oli. En siis usko tämän palstan antavan todenmukaista kuvaa, mitä miehet ajattelevat yh-naisista. Kaikki tietämäni ovat varsin helposti löytäneet uuden suhteen niin halutessaan. Miksi tämä palsta on täynnä ihmisiä, joiden ajatukset on jostain 60-luvulta? Ei nykyään ole mikään ihme olla lapsellinen eronnut, eikä siinä ole mitään tuomittavaa. Toki aina hienoa jos se yksi ja sama parisuhde kestää ja ydinperhe pysyy kasassa, mutta ei sitäkään kannata väkisin ylläpitää jos kaikki ovat onnettomia ja suhde kulissia.
Vierailija kirjoitti:
Tätä palstaa lukiessa saa kyllä ihan erilaisen kuvan elämästä, kun mitä todellisuudessa näkee ympärillään.
Täällä suurin osa kommenteista antaa ymmärtää, että yh-äitiys olisi jotain hirvittävää, alhaista ja kammottavaa. Kuitenkin tosielämässä nykyään niin moni eroaa ja lähtee ns toiselle kierrokselle, että ei siinä ole mitään ihmeellistä. Toki nämä eroavat naiset ei useinkaan päädy kirjaimellisesti yksinhuoltajiksi vaan eronneilla vanhemmilla on yhteishuoltajuus. Itse olen 31v, joten vaan yksi ystäväni on ehtinyt erota lastensa isästä. Hän löysi nopeasti uuden kumppanin (etsimättä) ja elää nyt uusperhearkea ihan onnellisena. Mutta vähän kauempia tuttavia kuten työjuttuja seuranneena tuntuu, että todellisuudessa eronneillekin naisille on kysyntää, myös lapsellisille. Monet ovat päätyneet yhteen omasta mielestäni ns tasokkaamman miehen kanssa kuin mitä alkuperäinen kumppani oli. En siis usko tämän palstan antavan todenmukaista kuvaa, mitä miehet ajattelevat yh-naisista. Kaikki tietämäni ovat varsin helposti löytäneet uuden suhteen niin halutessaan. Miksi tämä palsta on täynnä ihmisiä, joiden ajatukset on jostain 60-luvulta? Ei nykyään ole mikään ihme olla lapsellinen eronnut, eikä siinä ole mitään tuomittavaa. Toki aina hienoa jos se yksi ja sama parisuhde kestää ja ydinperhe pysyy kasassa, mutta ei sitäkään kannata väkisin ylläpitää jos kaikki ovat onnettomia ja suhde kulissia.
Tyypillinen uusperhearki on täynnä katkeruutta, ristiriitoja ja kyräilyä. Toki poikkeuksia on, mutta tämä on se pääsääntö.
Lisäksi merkittävä osa ihmisistä ei todellakaan ole mitään valtavan lapsirakkaita jotka haluaisivat pitää vieraan lapsia jatkuvasti arjessaan mukana. Omista lapsista kyllä tykätään tai tykättäisiin useimmiten, mutta vieraat lapset ovat eri asia.
Siis toisin sanoen kyse ei ole mistään pyhistä periaatteista miksi uusperheen muodostamiseen on iso kynnys (ja siten eronneiden äitiei/isien markkina-arvo on alhainen), vaan ihan käytännön asioista.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen maksaa itse lapsensa elämisen, niin kai sitä voi polkea. Mutta miksi ihmeessä?
Ei voi siis muuttaa yhteen asumaan. Lasket äidin tuloja ääliö, mutta et kompensoi niitä mitenkään pökäle!
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle tiedoksi, jos tuo nainen olisi lapseton niin et varmasti kelpaisi sille, mutta nyt kelpaat kun naisella on jo lapsia. Tämän olen itse todennut tinderissä, ei pahemmin tule tykkäyksiä hyvännäköisiltä lapsettomilta naisilta mutta tulee huomattavasti helpommin kun hyvännäköisellä naisella on jo lapsia. Olet niille vain varavaihtoehto ja nainen on jo valintansa tehnyt.
Höpö höpö, kukaan yksinhuoltaja ei ole niin epätoivoinen päästyään jo yhdestä riippakivestä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle tiedoksi, jos tuo nainen olisi lapseton niin et varmasti kelpaisi sille, mutta nyt kelpaat kun naisella on jo lapsia. Tämän olen itse todennut tinderissä, ei pahemmin tule tykkäyksiä hyvännäköisiltä lapsettomilta naisilta mutta tulee huomattavasti helpommin kun hyvännäköisellä naisella on jo lapsia. Olet niille vain varavaihtoehto ja nainen on jo valintansa tehnyt.
Höpö höpö, kukaan yksinhuoltaja ei ole niin epätoivoinen päästyään jo yhdestä riippakivestä eroon.
Yh-äidille on paljastunut patriarkaatin todellinen olemus eivätkä he tee samaa virhettä kahta kertaa.
Olin 35 ja mieheni 30v kun aloimme olemaan yhdessä. Mun lapset 5, 11 ja 14v.
Mies otti heti perheen omakseen (samoin hänen vanhempansa) ja jakoi arjen vastuun. Hänellä ei ollut mitään muuta vaihtoehtoa edes mielessään, tätä hän halusi. Bioisä piti lapsia todella harvoin joten meillä ei ollut mitään seurusteluaikaa, lähimmäs "kuherruskuukautta" päästiin kun rakennettiin meille talo. Siellä saimme olla hetken kaksin.
Meillä ei ole koskaan ollut -puolia. Ei isä- ei sisar- eikä lapsipuolia. Mies kirjoitti CVhenkin että hänellä on 3 lasta (4 kun yhteinen syntyi).
25 vuotta on kulunut perheenä, nyt meillä on jo lapsenlapsiakin ja kuopus on muuttamassa kotoa.
Arvostan miestäni äärettömästi näiden vuosien rakkauden ja sitoutumisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoijaa...
No mun miehellä taitaa olla iso koska kun puristan kunnolla pyytää armoa.
t 4:n äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin 34v yh kun tapasin lapsettoman 25v miehen. Ollaan oltu jo vuosia naimisissa.
Ero on väistämätön, mutta nauttikaa hetki hetkeltä.
Miksi eroaisimme?
Ero on väistämätön, mutta nauttikaa hetki hetkeltä.