Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 30v lapseton mies. Voiko suhde 33v yh äitiin toimia?

Vierailija
09.01.2021 |

Tapailuvaiheessa yh naisen kanssa. Kertokaa plussat ja miinukset

M30

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot miinus

Vierailija
2/38 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus, saat lämpimän aterian siellä hengaillessasi.

Miinus, ne isänsä hylkäämät erityislapset tekee susta hullun tai köyhän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä pelkästään teidän ikien perusteella voi sanoa. Se riippuu paljon kaikesta muusta 

Itse olen yh-äiti, joka on 18 vuotta ollut yhdessä  lapsettoman miehen kanssa. Plussaa oli se, että mies ei provosoitunut lapsen ärhentelyistä ja lisäksi meillä oli koko ajan tärkeää se, että olimme samalla puolella kasvatuskysymyksissä. En kuitenkaan myöskään tahtonut mennä siihen, että hänen vastulla olisi täysin esim. lapseni harrastusmenot, vaikka joskus niissä toki auttoikin. Emme myöskään tahtoneet yhteisiä lapsia,, mikä olisi voinut vaikeuttaa ehkä yhteisten sopimusten tekoa.

Vierailija
4/38 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvinkin toimia. Pidätkö lapsista ja suunnittelet yhteisiä lapsia myös? Ja riippuu hiukan lastenkin iästä. Pienet on helpompia hyväksyä puolin ja toisin.

Vierailija
5/38 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, eikö voisi miettiä, että jos nainen on yh-äiti, niin miksi suhteesi häneen toimisi jos yhteinen lapsikaan hänen miehensä kanssa saanut vietyä suhdetta tuon pidemmälle. Ainakin kannattaa yrittää selvittää onko naisella taipumuksia hieman kyseenalaiseen toimintaan miesten suhteen vai onko vikaa ollut miehessä.

Vierailija
6/38 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä, jos olet valmis kantamaan vastuuta perheenisänä. Nainen ei välttämättä sitä roolia sinulle kuitenkaan anna. Lapset helpommin, riippuen iästä ja perheen tilasta.

Vähän kerrallaan, äläkä odota liikoja.

Haluatko sitten itse tuota todella...

Vierailija
7/38 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko elää perhe-elämää suurimmaksi osaksi? Ja mennä lapsen ehdoilla?

Vierailija
8/38 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinaan, vähän alle 30-vuotiaana reilun vuoden yhdessä pari vuotta vanhemman yh:n kanssa. Se nainen oli aivan kertakaikkisen ihana, mutta arki oli aivan kauheaa. Yritin sopeutua lapsiin, mutta se vain ei valitettavasti minulta onnistunut. Onneksi sitten aikanaan löysin nykyisen vaimoni, joka ei ole koskaan lapsia halunnutkaan.

Toisaalta minulla on lapsettomia kavereita, joilta tuo on onnistunut mainiosti, joten ei se mahdotonta ole. Luonnekysymys.

Vierailija
9/38 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 34v yh kun tapasin lapsettoman 25v miehen. Ollaan oltu jo vuosia naimisissa.

Vierailija
10/38 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet epätoivoinen hiiri (et mies) mikäli tyydyt yh-naiseen.

Vierailija
11/38 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi loisen kansa ei ikinä toimi

Vierailija
12/38 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen maksaa itse lapsensa elämisen, niin kai sitä voi polkea. Mutta miksi ihmeessä? 

Vierailija
13/38 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ryhtyä ilmaiseksi lapsenhoitajaksi toisen miehen lapselle? Puhumattakaan rahasta 

Vierailija
14/38 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

asumalla eri osoitteissa 

Vierailija
15/38 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/38 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman asunnon säilyttäminen helpottaa niin voi mennä lepuuttamaan ajatuksia ja kaikessa rauhassa punnita mihin on ryhtymässä .

Samalla puolella kasvatuskysymyksissä oleminen on tärkeää, muutoin meneen raskaaksi. Tämä tulee eteen viimeistään lasten lähestyessä murros- ja teini-ikää.

Vierailija
17/38 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos haluaa omia lapsia?

Vierailija
18/38 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos haluaa omia lapsia?

Mitä sitten? Siinähän ne menee perheessä lasten pikkusiskoina ja veljinä.

Vierailija
19/38 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle tiedoksi, jos tuo nainen olisi lapseton niin et varmasti kelpaisi sille, mutta nyt kelpaat kun naisella on jo lapsia. Tämän olen itse todennut tinderissä, ei pahemmin tule tykkäyksiä hyvännäköisiltä lapsettomilta naisilta mutta tulee huomattavasti helpommin kun hyvännäköisellä naisella on jo lapsia. Olet niille vain varavaihtoehto ja nainen on jo valintansa tehnyt.

Vierailija
20/38 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ihme, että moni elää yksin. Tai on kyllästynyt miehiin.

Tuttava erosi pettävästä miehestä ja on elänyt sen jälkeen ja kasvattanut tyttärensä yksin.